PerfectBot.ai to najskuteczniejszy chatbot do obsługi klienta w Retail & E-commerce, który zautomatyzował już ponad 2 miliony rozmów m.in. dla IKEA, LPP, 4F, Displate, Diverse, Tatuum. To zaawansowana technologia oparta o sztuczną inteligencję, którą zapakowaliśmy w model SaaS.
Szukamy osoby, która swoimi talentami pomoże sprawić, że nasi klienci w pełni wykorzystają potencjał Perfectbota i zostaną z nami na długo (najlepiej na zawsze). W tej roli połączysz rolę zaufanego doradcy(-czyni) klienta i ambasadora(-ki) naszego produktu, dlatego zakładamy, że:
- lubisz ludzi i masz łatwość w budowaniu relacji,
- potrafisz słuchać z empatią,
- nie boisz się przejąć inicjatywy,
- z łatwością tłumaczysz i doradzasz,
- lubisz porządek i dotrzymujesz terminów.
Do Twoich zadań należeć będzie:
- przeprowadzenie klienta przez proces uruchomienia PerfectBota - we współpracy z zespołem wdrożeniowym,
- przygotowanie planu na wykorzystanie pełnego potencjału PerfectBota u klienta, bieżąca pomoc klientowi w realizacji tego planu i monitorowanie związanych z nim wskaźników,
- wsparcie klienta wiedzą merytoryczną i techniczną, w tym realizacja szkoleń i prezentacji,
- rekomendowanie zmian w produkcie i naszych procesach wewnętrznych w oparciu o bezpośredni feedback od klientów,
- wykorzystanie eksperckiej wiedzy o produkcie do wspierania procesu sprzedaży - prezentacja produktu, dogrywanie szczegółów wdrożenia,
- rozwijanie bazy wiedzy o produkcie
Oferujemy:
- klimat dynamicznego startupu i stabilność dużej organizacji (jesteśmy częścią Grupy K2),
- wpływ na kierunki rozwoju produktu i biznesu,
- współpracę z fajnymi ludźmi z dużym doświadczeniem w obszarze tworzenia cyfrowych produktów, NLP i budowaniu biznesu - możliwość praktycznego rozwoju wiedzy i umiejętności,
- pracę z rozwiązaniem wyznaczającym rynkowy benchmark w zakresie konwersacyjnej sztucznej inteligencji,
- benefity – prywatną opiekę medyczną i grupowe ubezpieczenie.