Customer Success Manager(-ka).

Miejsce pracy: Warszawa/zdalnie.

PerfectBot.ai to najskuteczniejszy chatbot do obsługi klienta w Retail & E-commerce, który zautomatyzował już ponad 2 miliony rozmów m.in. dla IKEA, LPP, 4F, Displate, Diverse. To zaawansowana technologia oparta o sztuczną inteligencję, którą zapakowaliśmy w model SaaS. 

Szukamy osoby, która swoimi talentami pomoże sprawić, że nasi klienci w pełni wykorzystają potencjał Perfectbota i zostaną z nami na długo (najlepiej na zawsze). W tej roli połączysz rolę zaufanego doradcy(-czyni) klienta i ambasadora(-ki) naszego produktu, dlatego zakładamy, że:

  • lubisz ludzi i masz łatwość w budowaniu relacji,
  • potrafisz słuchać z empatią,
  • nie boisz się przejąć inicjatywy,
  • z łatwością tłumaczysz i doradzasz,
  • lubisz porządek i dotrzymujesz terminów.

Do Twoich zadań należeć będzie:

  • przeprowadzenie klienta przez proces wdrożenia chatbota,
  • przygotowanie razem z klientem planu zwiększenia wykorzystania Perfectbota,
  • pomoc klientowi w realizacji tego planu i monitorowanie związanych z nim wskaźników,
  • wsparcie klienta wiedzą merytoryczną i techniczną, w tym realizacja szkoleń i prezentacji,
  • rekomendowanie zmian w produkcie i naszych procesach wewnętrznych w oparciu o feedback od klientów,
  • rozwijanie bazy wiedzy o produkcie.

Oferujemy:

  • klimat dynamicznego startupu i stabilność dużej organizacji (jesteśmy częścią Grupy K2),
  • wpływ na kierunki rozwoju produktu i biznesu,
  • współpracę z fajnymi ludźmi z dużym doświadczeniem w obszarze tworzenia cyfrowych produktów, NLP i budowaniu biznesu,
  • pracę z rozwiązaniem wyznaczającym rynkowy benchmark w zakresie konwersacyjnej sztucznej inteligencji,
  • benefity – prywatną opiekę medyczną i grupowe ubezpieczenie.

Benefity.

Przyjazna i kreatywna atmosfera
Elastyczne godziny pracy
Nadgodziny to wyjątki
Praca z domu, jeśli potrzebujesz
Duża organizacja, ale nie korpo
Praca ze znanymi markami
Wymiana wiedzy i budżet szkoleniowy
Biuro przyjazne psom i dzieciom
Prywatna opieka medyczna
Karta Multisport
Ubezpieczenie na życie
Ekstra urlop za staż

Oczekujemy:

  • minimum 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku (praca z klientami, narzędzie SaaS),
  • dobrego zrozumienia modelu SaaS B2B,
  • łatwości w posługiwaniu się panelami konfiguracyjnymi, poznawaniu nowych narzędzi,
  • umiejętności organizowania pracy – swojej ale i wewnętrznego zespołu (a czasem nawet klienta ;-) ),
  • świetnej znajomości polskiego i doskonałego angielskiego – zarówno w mowie jak i piśmie,
  • doświadczenie w pracy z analityką i liczbami (Google Analytics, Excel) będzie dodatkowym atutem.

Dowiedz się więcej o PerfectBot.