Digital Media & Programmatic Audiences Specialist.

Miejsce pracy: Warszawa.

Aplikuj, jeżeli:

  • potrafisz pracować w zespole,
  • planowałeś kampanie internetowe,
  • masz co najmniej roczne doświadczenie w pracy w interaktywnym dziale agencji mediowej,
  • orientujesz się jakie są wydatki na reklamę w Polsce oraz wiesz ilu jest internautów,
  • potrafisz korzystać z formuł w Excelu oraz liczysz w pamięci proporcje,
  • wiesz czym jest programmatic i potrafisz wykorzystać go w codziennej pracy
  • interfejs programatyczny nie jest Ci obcy
  • orientujesz się w najnowszych trendach reklamowych i wiesz w którą stronę zmierza reklama
  • mówisz / czytasz po angielsku.

Obowiązki:

  • planowanie i optymalizacja kampanii internetowych,
  • kontakt z wydawcami,
  • uruchamianie, testowanie, kontrola
  • tworzenie raportów, analiz mediowych, czyli: “Excel - my best friend!”,
  • przygotowywanie analiz rynku,
  • negocjacje, negocjacje, negocjacje.

 

Benefity.

Przyjazna i kreatywna atmosfera
Elastyczne godziny pracy
Nadgodziny to wyjątki
Praca z domu, jeśli potrzebujesz
Duża organizacja, ale nie korpo
Praca ze znanymi markami
Wymiana wiedzy i budżet szkoleniowy
Biuro przyjazne psom i dzieciom
Prywatna opieka medyczna
Karta Multisport
Ubezpieczenie na życie
Ekstra urlop za staż

Oferujemy:

  • "Work-hard, play-hard atmosphere",
  • ciągły kontakt z najnowszymi technologiami, możliwość stałego pogłębiania wiedzy i wymiany doświadczeń,
  • poszerzanie zakresu i skali prowadzonych projektów,
  • stałą pracę w firmie o stabilnej pozycji rynkowej,
  • przyjazną atmosferę w młodym, dynamicznym, interdyscyplinarnym zespole.