Growth Hacker/-ka.

Miejsce pracy: Warszawa/zdalnie.

Jesteśmy zgranym zespołem pasjonatów i pasjonatek nowych technologii i mierzymy wysoko. Poszukujemy kierownika/kierowniczki projektów, który/-a poprowadzi projekty na styku marketingu, sprzedaży i IT, w ramach działań z obszaru digital marketingu i lead generation.

Oferujemy Ci

  • Rozwojowe środowisko pracy, w firmie specjalizującej się w usługach i rozwiązaniach multicloud, będącej partnerem Amazon Web Services, Microsoft Azure, Google Cloud Platform i VMware.
  • Konkurencyjne wynagrodzenie, umowę o pracę lub B2B.
  • Możliwość rozwoju osobistego w obszarach związanych z nowymi technologiami.
  • Współpracę ze zgranym i wspierającym się zespołem, który lubi dzielić się wiedzą.
  • Wspólny rozwój, otwartość na innowacyjność i nowe pomysły.
  • Pakiet opieki medycznej Medicover, karta Multisport, ubezpieczenie na życie.

Twoja rola i obowiązki

  • Praca koncepcyjna nad szukaniem nowych kierunków i metod pozyskiwania leadów.
  • Ścisła współpraca z zespołem sprzedaży nad ulepszaniem metod konwersji.
  • Identyfikacja nowych kanałów rozwoju i ulepszanie procesu generowania leadów.
  • Przeglądanie wskaźników KPI marketingu i sprzedaży oraz sugerowanie zmian i ulepszeń.
  • Monitorowanie i bycie na bieżąco z kluczowymi trendami w branży i analizami konkurencji.
  • Wsparcie w skalowaniu i automatyzacji procesów wzrostu.

Gdzie będziesz w organizacji i z kim będziesz współpracować najbliżej

Na co dzień będziesz ściśle współpracować z zespołami marketingu i sprzedaży, a także z zarządem firmy. Będziesz prowadzić projekty z różnymi wewnętrznymi zespołami IT (architekci, inżynierowie, programiści).

Benefity.

Przyjazna i kreatywna atmosfera
Elastyczne godziny pracy
Nadgodziny to wyjątki
Praca z domu, jeśli potrzebujesz
Duża organizacja, ale nie korpo
Praca ze znanymi markami
Wymiana wiedzy i budżet szkoleniowy
Biuro przyjazne psom i dzieciom
Prywatna opieka medyczna
Karta Multisport
Ubezpieczenie na życie
Ekstra urlop za staż

Pasujesz na to stanowisko, jeśli masz:

  • co najmniej 5-letnie doświadczenie marketingu B2B, idealnie w branży IT/tech – zwłaszcza Software House, usługi IT, dostawcy SaaS,
  • ekspercką wiedzę z obszaru digital marketingu (inbound i outbound),
  • praktyczne doświadczenie z analityką internetową i narzędziami do testowania A/B,
  • umiejętność formułowania rekomendacji działań w oparciu o dane,
  • doświadczenie w pracy z CRM i systemami marketing automation.

Dowiedz się więcej o Oktawave.