Growth Specialist

Miejsce pracy: Warszawa.

Cześć, cieszymy się, że do nas zajrzałeś(-łaś). Jesteśmy K2 Precise – agencją marketingową należącą do Grupy K2. Stawiamy na rozwój precyzyjnego marketingu, w którym centralną rolę odgrywają kampanie programatyczne, analityka oraz business intelligence.

Zapewniamy frajdę z pracy jak w startupie i stabilność dużej firmy. Dbamy o fajną atmosferę – żebyśmy nie musieli, ale żeby nam się chciało. Cenimy poczucie humoru i proaktywność. Chętnie dzielimy się wiedzą, pytamy, jak nie wiemy i doceniamy swoją pracę.

Teraz czas na konkrety:

Poszukujemy osoby, która wspomoże nas w pozyskiwaniu klientów B2B na nowe usługi agencji w obszarze marketingu i technologii m.in. marketing automation.

Twoje zadania:

  • Uczestnictwo w opracowywaniu strategii pozyskiwania i rozwoju klientów B2B m.in. poprzez identyfikację perspektywicznych branż, opracowanie adekwatnej oferty oraz aktywności social selling.
  • Bieżąca współpraca z Head of MarTech przy procesach przetargowych.
  • Rozwijanie i utrzymywanie relacji z potencjalnymi i nowymi klientami.
  • Praca na CRM – rejestracja kontaktów i klientów, realizacja kampanii email marketing do bazy rekordów, nadzór nad procesem sprzedażowym w CRM.
  • Przygotowywanie i realizacja działań marketingowych służących pozyskiwaniu leadów B2B.
  • Udział w działaniach przedsprzedażowych jak np. kontakt z potencjalnymi klientami, organizacja i udział w spotkaniach.
  • Dodatkowo – wsparcie w obsłudze klienta na projektach wdrażania i obsługi narzędzi marketing automation.

Pasujesz do nas jeśli:

  • Masz w sobie dużo pozytywnej energii, a co najważniejsze - lubisz ludzi.
  • Posiadasz podstawową wiedzę w obszarze mediów digital, marketingu i pozyskiwania leadów B2B.
  • Masz lekkie pióro, potrafisz pisać posty marketingowe i znasz podstawy obróbki graficznej.
  • Z łatwością nawiązujesz kontakty i budujesz relacje.
  • Potrafisz dobrze zarządzać czasem i ustalać priorytety.
  • Z chęcią poszerzasz wiedzę na temat rynku mediów i marketingu.
  • Skupiasz się na rozwiązaniach, a nie na problemach.
  • Posiadasz wysokie umiejętności komunikacyjne, prezentacyjne i negocjacyjne.
  • Bardzo dobrze posługujesz się językiem angielskim.
  • Posiadasz doświadczenie w obsłudze narzędzi marketing automation (np. Hubspot, SalesManago) - mile widziane.

Z nami możesz liczyć na:

  • Wspierający zespół, który chętnie dzieli się wiedzą.
  • Współpracę ze znanymi markami.
  • Pracę opartą na wzajemnym zaufaniu i feedbacku.
  • Pakiet benefitów, m.in. prywatna opieka medyczna, kurs języka angielskiego, karta Multisport, ubezpieczenie na życie, konsultacje psychologiczne.
  • Możliwość rozwoju dzięki szkoleniom i ciekawym projektom.
  • Pracę w modelu hybrydowym.