Cześć, cieszymy się, że do nas zajrzałeś(-łaś). Jesteśmy K2 Precise – agencją marketingową należącą do Grupy K2. Stawiamy na rozwój precyzyjnego marketingu, w którym centralną rolę odgrywają kampanie programatyczne, analityka oraz business intelligence.
Zapewniamy frajdę z pracy jak w startupie i stabilność dużej firmy. Dbamy o fajną atmosferę – żebyśmy nie musieli, ale żeby nam się chciało. Cenimy poczucie humoru i proaktywność. Chętnie dzielimy się wiedzą, pytamy, jak nie wiemy i doceniamy swoją pracę.
Teraz czas na konkrety:
Poszukujemy osoby, która wspomoże nas w pozyskiwaniu klientów B2B na nowe usługi agencji w obszarze marketingu i technologii m.in. marketing automation.
Twoje zadania:
- Uczestnictwo w opracowywaniu strategii pozyskiwania i rozwoju klientów B2B m.in. poprzez identyfikację perspektywicznych branż, opracowanie adekwatnej oferty oraz aktywności social selling.
- Bieżąca współpraca z Head of MarTech przy procesach przetargowych.
- Rozwijanie i utrzymywanie relacji z potencjalnymi i nowymi klientami.
- Praca na CRM – rejestracja kontaktów i klientów, realizacja kampanii email marketing do bazy rekordów, nadzór nad procesem sprzedażowym w CRM.
- Przygotowywanie i realizacja działań marketingowych służących pozyskiwaniu leadów B2B.
- Udział w działaniach przedsprzedażowych jak np. kontakt z potencjalnymi klientami, organizacja i udział w spotkaniach.
- Dodatkowo – wsparcie w obsłudze klienta na projektach wdrażania i obsługi narzędzi marketing automation.