(Junior) Programmatic Specialist.

Miejsce pracy: Warszawa.

Zakres obowiązków:

  • tworzenie struktur kampanii w DoubleClick Campaign Manager,
  • przygotowywanie media planów zawierających działania programatyczne: display, video, yt,
  • tworzenie, prowadzenie i optymalizowanie kampanii programatycznych,
  • monitorowanie i realizacja KPI kampanii,
  • monitorowanie budżetów kampanii,
  • przygotowywanie raportów i post‑buyów z kampanii,
  • tworzenie rekomendacji dla naszych klientów,
  • rozszerzanie wiedzy z zakresu programmatic,
  • współpraca z działem client service.

Benefity.

Przyjazna i kreatywna atmosfera
Elastyczne godziny pracy
Nadgodziny to wyjątki
Praca z domu, jeśli potrzebujesz
Duża organizacja, ale nie korpo
Praca ze znanymi markami
Wymiana wiedzy i budżet szkoleniowy
Biuro przyjazne psom i dzieciom
Prywatna opieka medyczna
Karta Multisport
Ubezpieczenie na życie
Ekstra urlop za staż

Wymagania:

  • znajomość platform DSP (mile widziany DoubleClick Bid Manager),
  • mile widziana znajomość DoubleClick Studio — tworzenie feedów i kreacji dynamicznych,
  • znajomość typów programatycznego zakupu mediów,
  • umiejętność tworzenia Floodlightów (tagów) i list odbiorców,
  • znajomość modeli optymalizacji w programmaticu i umiejętność ich wykorzystania w praktyce,
  • umiejętność pracy z liczbami oraz zdolności analityczne,
  • bardzo dobra znajomość MS Office (w szczególności Excel i PowerPoint),
  • samodzielność w działaniu, umiejętność pracy pod presją czasu,
  • język angielski w stopniu co najmniej komunikatywnym.