(Junior) Programmatic Specialist.

Miejsce pracy: Warszawa.

Jakie zadania na Ciebie czekają?

  • Praca przy tworzenie strategii działań kampanii Programmatic dla naszych klientów.
  • Udział w tworzeniu media planów z kanału Programmatic.
  • Udział w planowaniu oraz nadzór nad kampaniami online (wraz z optymalizacją).
  • Monitoring i optymalizacja kampanii pod kątem zdefiniowanych celów.
  • Tworzenie analiz danych i raportowanie wyników kampanii.

Będziesz idealnym kandydatem/tką, jeśli:

  • Chcesz się uczyć przy realizacji kampanii w obszarze Programmatic Buying.
  • Chcesz zdobywać doświadczenie z platformami DSP (np. dv360, adform).
  • Znasz podstawy MS Office.
  • Słyszałeś o takich narzędziach jak: Google Analytics, Campaign Manager (mile widziane).
  • Jesteś otwarty na bezpośrednią współpracę z klientem.
  • Twoimi mocnymi stronami są odpowiedzialność oraz terminowość.