Junior SEO Specialist(-ka).

Miejsce pracy: Warszawa/Łódź/zdalnie.

K2 Precise to agencja marketingu internetowego, specjalizująca się w precyzyjnym generowaniu ruchu organicznego z wyszukiwarek internetowych oraz z reklam płatnych. Nasz zespół liczy 50 osób. Na co dzień prowadzimy działania SEO, planujemy i tworzymy content dla największych sklepów internetowych i nie tylko.

Interesujesz się tematyką SEO? Chcesz rozwinąć swoje kompetencje w zakresie optymalizacji serwisów internetowych? Jeśli tak, dołącz do zespołu SEO&Content Marketing i zostań Junior SEO Specialist.

Przez pierwsze trzy miesiące swojej przygody w K2 Precise:

  • będziesz współpracować z doświadczonymi specjalistami przy projektach SEO,
  • przeprowadzisz swoje pierwsze analizy słów kluczowych,
  • będziesz odpowiedzialny za tworzenie rekomendacji dla naszych Klientów,
  • stworzysz swoje pierwsze raporty z działań SEO&CM,
  • weźmiesz udział w szkoleniach wewnętrznych z zakresu SEO&CM.

Po okresie próbnym czekają na Ciebie kolejne wyzwania:

  • zaczniesz prowadzić swoje pierwsze projekty SEO,
  • będziesz odpowiedzialny za tworzenie strategii link buildingowej,
  • budowanie pozytywnych relacji ze swoimi Klientami,
  • pierwsze samodzielne audyty SEO i rekomendacje optymalizacji stron,
  • dołączysz do programu premiowego.

Oferujemy Ci:

  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
  • dostęp do profesjonalnych narzędzi,
  • praca w modelu hybrydowym,
  • jasną ścieżkę awansu: Junior SEO Specialist, SEO Specialist, Senior SEO Specialist,
  • współpracę z renomowanymi firmami na rynku,
  • Benefity: prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, kartę Multisport.

Benefity.

Przyjazna i kreatywna atmosfera
Elastyczne godziny pracy
Nadgodziny to wyjątki
Praca z domu, jeśli potrzebujesz
Duża organizacja, ale nie korpo
Praca ze znanymi markami
Wymiana wiedzy i budżet szkoleniowy
Biuro przyjazne psom i dzieciom
Prywatna opieka medyczna
Karta Multisport
Ubezpieczenie na życie
Ekstra urlop za staż

Będziesz idealnym kandydatką/kandydatem, jeżeli:

  • posiadasz minimum roczne doświadczenie w obszarze SEO,
  • wiesz jak optymalizować serwisy internetowe,
  • szybko uczysz się nowych zagadnień,
  • narzędzia SEO nie są Ci obce (np. Google Search Console, Google Analytics, Screaming Frog, Senuto),
  • nieobce Ci jest pojęcie Content Marketingu,
  • posługujesz się angielskim w stopniu komunikatywnym,
  • chcesz poszerzać wiedzę z zakresu SEO.