Multiscreen Media Planner & Buyer.

Miejsce pracy: Warszawa.

Jeśli:

  • wysoko cenisz dobrą atmosferę w pracy,
  • umiesz zaplanować kampanie digitalowe i poznałeś zakup kampanii TV,
  • masz co najmniej trzyletnie doświadczenie w pracy w domu mediowym,
  • lubisz samodzielność i potrafisz podejmować decyzje,
  • chcesz się specjalizować, ale rozwijać również nowe kompetencje z innych obszarów,

... to aplikuj do nas!

Zakres obowiązków:

  • planowanie oraz zakup kampanii w TV i digitalu (video, display, programmatic),
  • przygotowywanie rekomendacji mediowych, w tym optymalizacji kampanii TV i digital,
  • poszukiwanie nowatorskich rozwiązań w reklamie na styku TV i digital,
  • współpraca z innymi działami Agencji (NB, Strategia, CS, Social, SEM, kreacja) przy tworzeniu ofert zintegrowanych.

Wymagania:

  • min. 3 lata pracy w domu mediowym,
  • doświadczenie w planowaniu i zakupie TV i reklamy online,
  • znajomość Arianny lub Advantedge, Xpert, K2,
  • dobra organizacja.

Mile widziane:

  • znajomość narzędzi programatycznych / RTB,
  • umiejętność przygotowywania ofert w PowerPoint i ich prezentowania,
  • umiejętność szerszego spojrzenia na zadanie – np. łączenie różnych mediów.

Benefity.

Przyjazna i kreatywna atmosfera
Elastyczne godziny pracy
Nadgodziny to wyjątki
Praca z domu, jeśli potrzebujesz
Duża organizacja, ale nie korpo
Praca ze znanymi markami
Wymiana wiedzy i budżet szkoleniowy
Biuro przyjazne psom i dzieciom
Prywatna opieka medyczna
Karta Multisport
Ubezpieczenie na życie
Ekstra urlop za staż

Oferujemy:

  • atmosferę, dzięki której z chęcią przychodzisz do pracy,
  • normalne godziny pracy,
  • dostęp do najnowszych rozwiązań technologicznych w planowaniu mediów,
  • możliwość stałego pogłębiania wiedzy,
  • pakiet benefitów (prywatna opieka medyczna, dostęp do obiektów sportowych, dodatkowe ubezpieczenie na życie).