Programmatic Specialist.

Miejsce pracy: Warszawa.

Jakie zadania na Ciebie czekają?

  • Tworzenie strategii działań kampanii Programmatic dla naszych klientów.
  • Przygotowanie media planów z kanału Programmatic.
  • Samodzielne planowanie oraz nadzór nad kampaniami online (wraz z optymalizacją).
  • Monitoring i optymalizacja kampanii pod kątem zdefiniowanych celów.
  • Tworzenie analiz danych i raportowanie wyników kampanii.

Będziesz idealnym kandydatem, jeśli:

  • Masz doświadczenie realizacji kampanii w obszarze Programmatic Buying.
  • Masz doświadczenie w pracy/Bardzo dobrze znasz przynajmniej platformy DSP (np. dv360, adform).
  • Dobrze znasz MS Office.
  • Znasz takie narzędzia jak: GA, DCM (mile widziane).
  • Posiadasz doświadczenie w pracy z klientem.
  • Twoimi mocnymi stronami są odpowiedzialność oraz terminowość w realizacji zadań.

Dowiedz się więcej o K2 Precise.

Aplikuj

Możesz też wysłać swoje CV i link do portfolio na adres: katarzyna.szmidt@k2.pl .