SEM Specialist

Miejsce pracy: Warszawa.

Szukamy Specjalisty SEM, który dołączy do naszego 6-osobowego zespołu i ramię w ramię z nami będzie dbał o rozwój kampanii Google Ads naszych klientów.

Jeżeli:

  • Internet i reklama to Twoje pasje
  • potrafisz analizować dane
  • posiadasz min. 2 lata doświadczenia w prowadzeniu kampanii Google Ads, znasz jego wszystkie produkty, a podczas prowadzenia kampanii kierujesz się zasadami best practice
  • posiadasz komplet certyfikatów Google Ads
  • bardzo dobrze znasz Google Analytics oraz Excel (znajomość Search Ads 360 będzie dodatkowym atutem)
  • znasz język angielski na dobrym poziomie
  • jesteś osobą ambitną, samodzielną, z proaktywnym podejściem do pracy i chcesz się rozwijać

To właśnie Ciebie szukamy.

Obowiązki:

  • planowanie i wdrażanie kampanii Google Ads (Search, PLA, YouTube, GDN, promocja aplikacji)
  • analiza i raportowanie realizacji założonych celów kampanii
  • testowanie i optymalizacja kampanii pod kątem maksymalizacji efektów
  • śledzenie najnowszych rozwiązań związanych z SEM i ich implementacja na kontach klientów
  • propagowanie najlepszych praktyk SEM wśród klientów oraz na rynku reklamy online
  • udział w szkoleniach i konferencjach
  • spotkania z klientami w celu podsumowania działań czy zaproponowania nowych rozwiązań

Oferujemy:

  • pracę z dużymi międzynarodowymi klientami, z dużymi budżetami i ciekawymi wyzwaniami
  • stały kontakt z najnowszymi technologiami, możliwość pogłębiania wiedzy i wymiany doświadczeń
  • poszerzanie zakresu i skali prowadzonych projektów
  • stałą pracę w firmie o stabilnej pozycji rynkowej
  • przyjazną atmosferę w młodym i dynamicznym zespole
  • atrakcyjne stałe wynagrodzenie oraz system premiowy
  • niepubliczną opiekę medyczną, pakiet sportowy, dodatkowe ubezpieczenie na życie
  • imprezy i wyjazdy integracyjne
  • owocowe środy :)

Benefity.

Przyjazna i kreatywna atmosfera
Elastyczne godziny pracy
Nadgodziny to wyjątki
Praca z domu, jeśli potrzebujesz
Duża organizacja, ale nie korpo
Praca ze znanymi markami
Wymiana wiedzy i budżet szkoleniowy
Biuro przyjazne psom i dzieciom
Prywatna opieka medyczna
Karta Multisport
Ubezpieczenie na życie
Ekstra urlop za staż

Jakich pytań możesz się spodziewać?

  • Czym jest zasięg i częstotliwość?
  • Na czym polega różnica pomiędzy ROI i ROAS?
  • Na co zwróciłbyś/łabyś szczególną uwagę planując kampanię PLA w sezonie wyprzedażowym?
  • Jakie korzyści i zagrożenia dostrzegasz w kampaniach Smart Shopping Campaign?
  • Jakie KPI zaproponujesz reklamodawcy, któremu zależy na kampanii budującej świadomość marki?