Strateg (-żka) (social media)

Miejsce pracy: Warszawa.

Cześć, cieszymy się, że do nas zajrzałeś(-łaś). Jesteśmy K2 Create – jedną z największych agencji marketingowych w Polsce, należącej do Grupy K2. Pracujemy dla globalnych klientów w obszarze komunikacji marketingowej. Zajmujemy się analizą i budowaniem strategii marki, tworzeniem idei, projektowaniem zintegrowanych kampanii marketingowych oraz komunikacją ATL, digital i social media.

Zapewniamy frajdę z pracy jak w startupie i stabilność dużej firmy. Dbamy o fajną atmosferę – żebyśmy nie musieli, ale żeby nam się chciało. Cenimy poczucie humoru i proaktywność. Chętnie dzielimy się wiedzą, pytamy jak nie wiemy i doceniamy swoją pracę.

Teraz czas na konkrety:

Kim jesteśmy i kogo szukamy?

Jesteśmy zespołem kreatywnym, pracującym dla 1 klienta, z którym współpracujemy już od kilku lat. Realizujemy bieżącą komunikację na kanałach social media oraz odpowiadamy za budowanie strategii komunikacji lokalnej na wspomnianych kanałach. Nasz team składa się z 8 osób. Pracujemy zespołowo i razem tworzymy komunikację dla naszego klienta. Każdy członek teamu ma jasno określony scope, niemniej nasze kompetencje mocno się przenikają, co pozwala nam na jeszcze większą kreatywność i skuteczność w działaniu.

Szukamy osoby, która jest samodzielna, zmotywowana i potrafi sama zarządzać swoim zakresem pracy, wychodzić z inicjatywą i nie boi się sama podejmować decyzji. Zależy nam również na:

  • Umiejętności identyfikowania i poruszania się po trendach w social mediach (must have).
  • Dobrej znajomości platform społecznościowych.
  • Wizjonerskim i kreatywnym podejściu, które potrafi przynieść mocne insighty i oprzeć na nich swoją strategię do dalszego rozwoju przez zespół kreatywny.
  • Otwartości na feedback- zarówno w zakresie jego otrzymywania, ale również dawania innym.

Za co był(a)byś odpowiedzialny(-na)?

  • Tworzenie długofalowych strategii komunikacyjnych oraz krótkoterminowych dedykowanych dla konkretnych formatów.
  • Bycie partnerem(-ką) dla account managera i head of creatives w zakresie strategii marki.
  • Nakierowywanie zespołu kreatywnego w rozwijaniu komunikacji brandu (w oparciu o wypracowane insighty i kierunki, aktualne trendy w internecie oraz rozmowy wokół marki naszego klienta).
  • Identyfikowanie i ocenianie nowych sposobów rozpowszechniania contentu.
  • Analizowanie i prognozowanie zapotrzebowania na assety odnoszące się do nowych produktów klienta.
  • Tworzenie pomysłów na komunikację w oparciu o przygotowaną strategię.

Co musisz umieć, by usłyszeć od nas IT’S A PERFECT MATCH:

  • Posiadasz dostatecznie duże doświadczenie w pracy z markami w budowaniu ich strategii krótko i długofalowych, na tyle, aby móc pracować z brandem o kilkumilionowej społeczności, zarówno w zakresie codziennej komunikacji, jak i kampanii określonych w czasie (mile widziane doświadczenie z markami rozrywkowymi).
  • Pasjonujesz się komunikacją w mediach społecznościowych i jesteś na bieżąco z trendami.
  • Posiadasz dobrą znajomość polskiej popkultury.
  • Masz doskonałe umiejętności interpersonalne. Jesteś kapitanem(-ką) statku, który(-a) potrafi angażować się, słuchać i współpracować z wewnętrznymi zespołami, aby na wczesnym etapie dostosować działania do ogólnej strategii i celów.
  • Doskonale rozumiesz marketing i analitykę mediów społecznościowych - możesz zastosować podejście skoncentrowane na danych do testowania i optymalizacji contentu. Wiesz, jak przekształcić podstawowe dane w dobre insighty i kreatywne pomysły.
  • Bardzo dobrze posługujesz się językiem polskim i angielskim (w formie pisanej i mówionej).

Z nami możesz liczyć na:

  • Pracę w projekcie dla rozpoznawalnej, międzynarodowej marki.
  • Miejsce pracy oparte na zaufaniu, niezależności i feedbacku oraz pozytywnej, inspirującej atmosferze.
  • Wspierający zespół, który chętnie dzieli się wiedzą.
  • Jasną ścieżkę awansu oraz możliwość rozwoju dzięki szkoleniom.
  • Pakiet benefitów, m.in. prywatna opieka medyczna, kurs języka angielskiego, karta Multisport, ubezpieczenie na życie, konsultacje psychologiczne.
  • Zielone światło na realizację Twoich pomysłów i realny wpływ na rozwój firmy.
  • Brak dress code’u.
  • Pracę w modelu hybrydowym (2 dni w biurze, 3 dni zdalnie).

Jacy jesteśmy?

  • Nie sprowadzamy naszej pracy do sztywnych, korporacyjnych ram. W K2 możesz być sobą, pracując z ludźmi, którzy cenią nieformalną atmosferę, humor i mają dystans do siebie.
  • Dajemy Ci swobodę w działaniu i zielone światło na realizację Twoich pomysłów. Chcemy, żebyś miał(a) realny wpływ na rozwój firmy i czuł(a) sens wykonywanej pracy.
  • Stawiamy na zadaniowy model pracy. Dla nas liczy się przede wszystkim efekt, nie ilość godzin spędzonych przy komputerze.