Technology Strategy Consultant.

Miejsce pracy: Warszawa.

Do zespołu K2 Digital Transformation (www.k2dt.pl) poszukujemy Stratega Technologicznego — osoby, którą fascynuje budowanie innowacyjnych produktów z wykorzystaniem nowoczesnych technologii, posiada wyczucie dobrego designu, a jednocześnie potrafi rozpracować projekt biznesowo.

W K2 Digital Transformation dokonujemy cyfrowej transformacji największych firm w Polsce i regionie CEE. Doradzamy, jak nowe technologie mogą rozwinąć biznes naszych klientów, a przede wszystkim szybko przechodzimy z fazy idei do budowania prototypów testujących nowe produkty, usługi i modele biznesowe w praktyce. Sprawdzone rozwiązania wdrażamy produkcyjnie i skalujemy, wykorzystując potencjał najlepszych specjalistów z Grupy K2 oraz sieć zewnętrznych ekspertów.

Benefity.

Przyjazna i kreatywna atmosfera
Elastyczne godziny pracy
Nadgodziny to wyjątki
Praca z domu, jeśli potrzebujesz
Duża organizacja, ale nie korpo
Praca ze znanymi markami
Wymiana wiedzy i budżet szkoleniowy
Biuro przyjazne psom i dzieciom
Prywatna opieka medyczna
Karta Multisport
Ubezpieczenie na życie
Ekstra urlop za staż

Zapraszamy jeżeli:

  • posiadasz głębokie i praktyczne zrozumienie procesów wytwarzania oprogramowania i potrafisz porozmawiać z deweloperami o technicznych niuansach implementacji front‑endu, warstwy integracji, bazy danych czy aplikacji mobilnej,
  • potrafisz przygotować koncepcję produktu cyfrowego w odpowiedzi na potrzebę biznesową, rozpracować sposób realizacji z zespołem deweloperów i projektantów UX, policzyć koszty i skutecznie uzasadnić klientowi, że to zaproponowane jest najlepszym rozwiązaniem,
  • masz kilkuletnie doświadczenie w rozwoju stron www, portali, e‑commerce lub aplikacji mobilnych w roli project managera, analityka, konsultanta lub product ownera.

Co dodatkowo docenimy?

  • zainteresowanie obszarami zastosowania AI w biznesie, mobile, design thinking, marketing automation, e‑commerce lub analityki danych,
  • umiejętność prowadzenia warsztatów briefingowych, ideacji i wypracowania koncepcji,
  • doświadczenie w projektowaniu badań konsumenckich,
  • znajomość charakterystyki pracy w metodykach zwinnych, z naciskiem na SCRUM,
  • asertywność i umiejętność przekonywania do swoich racji i pomysłów,
  • umiejętność budowania długoterminowych relacji z klientami polskimi i zagranicznymi,
  • samodzielność i dobrą organizację.