Traffic&Project Manager

Miejsce pracy: Warszawa.

Twoje zadania:

Jako Traffic&Project Manager raportujesz w sprawach klienckich do accounta prowadzącego klienta, a o Twój rozwój, cele i ogólny performance dba Twój account director.

Trzy główne obszary zadań: planowanie, zarządzanie i rozwój biznesu
 

  • Planowanie pracy kreacji i przydzielanie teamów do tasków (ASANA).
  • Weryfikacja i koordynacja pracy między działami.
  • Planowanie zastępstw na czas urlopów (w porozumieniu z head of creatives). 
  • Kontakt z freelancerami (umowy, rozliczenia, negocjacje).
  • Onboarding nowych pracowników kreacji.
  • Prowadzenie statusów obłożenia kreacji (statusy z pam i head of creatives).
  • Dbanie o budżet projektu (kosztorysy, rentowność).
  • Budowanie relacji z klientem i wsparcie rozwoju biznesu agencji. 
  • Administracja i obsługa banków zdjęć, video, muzyki, fontów. Dbanie o zakup licencji, faktury, certyfikaty rezydencji (Stock).

Z nami możesz liczyć na: 

  • Ambitny i kreatywny zespół, który chętnie dzieli się wiedzą. 
  • Współpracę ze znanymi markami. 
  • Pracę opartą na wzajemnym zaufaniu, feedbacku i pozytywnej, inspirującej atmosferze. 
  • Pakiet benefitów, m.in. karta Multisport, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, kurs języka angielskiego. 
  • Możliwość rozwoju dzięki szkoleniom i ciekawym projektom. 
  • Swobodę - to Ty wyznaczasz swój indywidulany dress code. 
  • Pracę w modelu hybrydowym i elastyczne godziny pracy. 

Co musisz umieć, by usłyszeć od nas IT’S A PERFECT MATCH: 

  • Masz w sobie dużo pozytywnej energii, potrafisz wspierać zespół, a co najważniejsze – lubisz ludzi. 
  • Posiadasz 1 – 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku w pokrewnej branży. 
  • Potrafisz skutecznie planować i układać projekty.
  • Masz doświadczenie w egzekucji kampanii 360 (produkcje TV, produkcja kampanii digitalowych, social media, współpraca z influencerami, kapanie B2C/B2B). 
  • Potrafisz pracować w wielu projektach jednocześnie. 
  • Posługujesz się językiem angielskim na poziomie komunikatywnym. 
  • Potrafisz pracować z wieloma interesariuszami z różnych zespołów (kreacja, strategia, IT, zewnętrzni podwykonawcy). 

Docenimy również: 

  • Doświadczenie w egzekucji kampanii e-commerce.
Aplikuj

Możesz też wysłać swoje CV i link do portfolio na adres: katarzyna.szmidt@k2.pl .