User Experience Designer / Digital Product Designer.

Miejsce pracy: Warszawa.

Szukamy projektanta cyfrowych produktów do zespołu Product Design w K2. Dla nas oznacza to projektanta User Experience, który potrafi łączyć myślenie strategiczne o biznesie klienta z pracą nad detalami interakcji. Będziesz odpowiedzialny(a) za projektowanie interfejsów użytkownika dla serwisów internetowych i aplikacji mobilnych, ale równie ważna jest dla nas umiejętność tworzenia całościowych koncepcji dla nowych usług i produktów.

Twoje obowiązki.

  • Prowadzenie warsztatów z klientami (zbieranie wymagań, ustalanie celów i założeń projektu).
  • Praca nad stworzeniem koncepcji kreatywnej, czyli wizji funkcji i formy dla produktu — samodzielnie lub razem z innymi specjalistami.
  • Projektowanie interfejsów użytkownika, przygotowywanie makiet i prototypów.
  • Współpraca z projektantami graficznymi, specjalistami od technologii, project managerami.
  • Przygotowywanie prezentacji dla klientów.

Benefity.

Przyjazna i kreatywna atmosfera
Elastyczne godziny pracy
Nadgodziny to wyjątki
Praca z domu, jeśli potrzebujesz
Duża organizacja, ale nie korpo
Praca ze znanymi markami
Wymiana wiedzy i budżet szkoleniowy
Biuro przyjazne psom i dzieciom
Prywatna opieka medyczna
Karta Multisport
Ubezpieczenie na życie
Ekstra urlop za staż

Czego wymagamy?

  • Masz minimum 2 lata doświadczenia jako projektant UX/Architekt Informacji/Product Designer (wiesz, o co chodzi...).
  • Możesz zaprezentować portfolio zrealizowanych przez siebie projektów.
  • Łączysz kompetencje z różnych dziedzin i interesują Cię zagadnienia dotyczące designu, technologii, marketingu, reklamy, strategii, badań, psychologii.
  • Masz kreatywne pomysły i nie boisz się prezentować ich przed klientem.
  • Bez problemu potrafisz odpowiedzieć na pytanie „jakie ciekawe projekty widziałeś(aś) ostatnio w sieci”?
  • Narzędzia takie jak Sketch, Adobe XD lub Axure nie są Ci obce.
  • Posiadasz zmysł estetyczny i potrafisz znaleźć wspólny język z grafikiem.
  • Znasz język angielski w stopniu umożliwiającym komunikację przy pracy nad projektami.

Nie wymagamy, ale będzie plusem.

  • Jeśli działasz aktywnie w społeczności projektantów — dzielisz się wiedzą, prowadząc prezentacje na konferencjach branżowych, organizujesz lub bierzesz udział w meetup‑ach, piszesz bloga, prowadzisz profile w social media.
  • Masz doświadczenie w prowadzeniu warsztatów kreatywnych/Google Design Sprints.
  • Masz umiejętności związane z projektowaniem graficznym lub front-end developmentem (to nie znaczy, że szukamy grafika lub developera).
  • Masz doświadczenie w prowadzeniu badań z użytkownikami (choć szukamy projektanta, a nie badacza).