The Cathlons.

Wykreowaliśmy nowy format marki Decathlon, który podniósł sprzedaż.

Wyzwanie.

Międzynarodowa sieć marketów sportowych Decathlon szukała dla siebie wyrazistego, spójnego wizerunku, który pomógłby jej zagościć na dobre w świadomości polskich klientów. Jak zatem tchnąć w markę polskiego ducha i jednocześnie zachęcić Polaków do uprawiania sportu?

Rozwiązanie.

Stworzyliśmy The Cathlons — sympatyczną drużynę „codziennych sportowców”, zwykłych ludzi, dla których sport to przede wszystkim źródło dobrej zabawy. Sceny z ich sportowych wyczynów okraszone muzyką z „Podróży Pana Kleksa” – klasyki polskiego kina dla dzieci, okazały się strzałem w dziesiątkę. Nasz format budował nowy wizerunek marki Decathlon w telewizji, internecie, social mediach (planowanie i zakup - K2 Media) oraz na outdoorze, a konsekwentnie i długofalowo prowadzona przez nas komunikacja sprawiły, że Polacy zapałali do niej szczerą sympatią.

Rezultaty.

Po zastosowaniu analizy ekonometrycznej Lowe Media okazało się, że format The Cathlons jest o 169% skuteczniejszy w generowaniu transakcji w sklepach, niż dotychczasowe kampanie TV. 

Klient:
Decathlon
Branża:
Retail
Usługi:
Integrated Campaigns
Design
Production & Motion
Client Strategy
Chcesz dostawać informacje o nowych projektach? Zostaw swój adres e-mail.