The Cathlons.

Wykreowaliśmy nowy format marki Decathlon, który podniósł sprzedaż.
Rodzina The Cathlons

Wyzwanie.

Międzynarodowa sieć marketów sportowych Decathlon szukała dla siebie wyrazistego, spójnego wizerunku, który pomógłby jej zagościć na dobre w świadomości polskich klientów. Jak zatem tchnąć w markę polskiego ducha i jednocześnie zachęcić Polaków do uprawiania sportu?

Rozwiązanie.

Stworzyliśmy The Cathlons — sympatyczną drużynę „codziennych sportowców”, zwykłych ludzi, dla których sport to przede wszystkim źródło dobrej zabawy. Sceny z ich sportowych wyczynów okraszone muzyką z „Podróży Pana Kleksa” – klasyki polskiego kina dla dzieci, okazały się strzałem w dziesiątkę. Nasz format budował nowy wizerunek marki Decathlon w telewizji, internecie, social mediach (planowanie i zakup - K2 Media) oraz na outdoorze, a konsekwentnie i długofalowo prowadzona przez nas komunikacja sprawiły, że Polacy zapałali do niej szczerą sympatią.

Rezultaty.

Po zastosowaniu analizy ekonometrycznej Lowe Media okazało się, że format The Cathlons jest o 169% skuteczniejszy w generowaniu transakcji w sklepach, niż dotychczasowe kampanie TV. 

Klient:
Decathlon
Branża:
Retail
Usługi:
Integrated Campaigns
Design
Production & Motion
Client Strategy
Chcesz dostawać informacje o nowych projektach? Zostaw swój adres e-mail.