Aplikacja Leroy Merlin.

Zaprojektowaliśmy mobilny eCommerce w podejściu omnichannel.

Wyzwanie.

Celem projektu było przygotowanie aplikacji mobilnej Leroy Merlin pozwalającej na przeszukiwanie katalogu ponad 70 000 produktów i ich zakup z poziomu telefonu. Aplikacja miała być dedykowana również klientom sklepów stacjonarnych — umożliwiać sprawdzenia dostępności produktów w konkretnych lokalizacjach oraz ułatwiać nawigację po sklepie.

Rozwiązanie.

Przygotowaliśmy koncepcję oraz projekt interfejsu aplikacji na trzy platformy: iOS, Android i Windows Phone. Oprócz przeglądania oferty i możliwości kupowania produktów z rejestracją lub bez, aplikacja pozwala też śledzić promocje i oferty specjalnie, tworzyć listy zakupowe, skanować kody kreskowe produktów i kody QR, a także stworzyć wirtualną wersję karty Programu Lojalnościowego DOM i sprawdzać zgromadzone na niej punkty.

Rezultaty.

Zaprojektowana przez K2 aplikacja jest rozwiązaniem w pełni omnichannel — pozwala na zakup online, łączenia koszyków zakupowych aplikacji i serwisu leroymerlin.pl, a także wspomaga zakupy w sklepach stacjonarnych.

Klient:
Leroy Merlin
Online:
Pobierz aplikację
Branża:
Retail
Usługi:
Product Strategy & Ideation
UX & Visual Design