Punktonauci ORLEN.

Zaktywizowaliśmy członków programu lojalnościowego VITAY.

Wyzwanie.

Orlen poprosił nas o zaprojektowanie materiałów wizualnych, które odświeżyłby program lojalnościowy z punktami Vitay.

Rozwiązanie.

Przy ścisłej współpracy z Orlenem stworzyliśmy Punktonautów – aktywację konsumencką, która wzbogaciła program lojalnościowy z elementami grywalizacji. Za jej pośrednictwem przenieśliśmy klientów stacji Orlen do zupełnie innej galaktyki, w której każdy z nich stawał się jednocześnie kapitanem pojazdu kosmicznego i mógł realizować specjalne „misje w przestrzeni Orlen”, czyli konkretne zadania zakupowe. Każdy kierowca stawał się automatycznie członkiem jednej z dwóch drużyn – ołowiowej lub bezołowiowej.  

Rezultaty.

„Kosmos Orlenu” zapełniło ponad sto tysięcy Punktonautów realizujących misje i zbierających punkty VITAY. Program Punktonauci zrealizowaliśmy w ramach prac nad aplikacją VITAY, która była jednym z największych realizowanych przez nas wdrożeń mobilnych. Zaadaptowaliśmy ją na 3 platformy – Android, iOS oraz Windows Phone, z czego dwie pierwsze w dalszym ciągu rozwijamy. 

  • 100 tys. uczestników
Klient:
PKN Orlen
Branża:
Energy
Usługi:
Integrated Campaigns
Design
Chcesz dostawać informacje o nowych projektach? Zostaw swój adres e-mail.