Wyzwanie.
Wygraliśmy przetarg na nowy serwis internetowy Raiffeisen Bank Polska w momencie, w którym bank połączył się z POLBANKiem.
Wygraliśmy przetarg na nowy serwis internetowy Raiffeisen Bank Polska w momencie, w którym bank połączył się z POLBANKiem.
Pracując nad projektem inspirowaliśmy się pracami Otla Aichera, niesamowitego niemieckiego projektanta graficznego, autora logo Raiffeisen, logo Lufthansy, identyfikacji igrzysk olimpijskich z 1972 roku, i wielu innych wspaniałych projektów. Proste, płaskie elementy i ikonografia — flat design na wiele lat wcześniej, zanim stał się modą w webdesignie.
Serwis podzielony jest na sekcje skierowane do różnych grup klientów (klienci indywidualni, bankowość prywatna, małe firmy i korporacje) — każda z nich ma swoją trochę odmienną identyfikację, zdjęcia, kolorystykę.
Zaprojektowany przez nas serwis jest w pełni responsywny (Responsive Web Design) — dostępny na desktopie, tablecie i telefonie. Oprócz zaprojektowania serwisu byliśmy także odpowiedzialni za przygotowanie systemu zasad projektowych (web guidelines) dla przyszłych projektów internetowych Raiffeisen-POLBANK.