Branding i identyfikacja wizualna.

Projektujemy marki, tworzymy logo i identyfikacje wizualne. Na potrzeby internetu i nie tylko.
Branding i identyfikacja wizualna w K2

Możemy pomóc Ci stworzyć nową markę od zera lub przeprowadzić redesign lub lifting już istniejącej. Pomożemy też w rozwinięciu istniejącej identyfikacji wizualnej na potrzeby internetu — specjalizujemy się w mediach cyfrowych.

Tworzymy nowe marki i produkty.

Nasza specjalizacja to digital branding. Jesteśmy w stanie zaprojektować nowy produkt cyfrowy, od stworzenia identyfikacji wizualnej, przez UX, do materiałów marketingowych.

  • Łączymy kompetencje w zakresie projektowania identyfikacji z doświadczeniem w tworzeniu kampanii reklamowych, a także w projektowaniu produktów cyfrowych.
  • Myślimy o brandingu szerzej niż typowe studio brandingowe: wiemy, że w internecie brand to jednocześnie interfejs, interakcja, sam produkt lub usługa, forma i funkcja.
  • Pracując nad identyfikacją od początku myślimy o tym jak marka będzie prezentować się w social mediach, na telefonie, na tablecie i na desktopie. 
      nju mobile
      Stworzyliśmy markę nju mobile dla Orange: strategia, koncept, nazwa, logo, brandbook, materiały POS.
      R-Kantor Raiffeisen
      R-Kantor - zaprojektowaliśmy logo, identyfikację wizualną i serwis internetowy dla nowej usługi Banku Raiffeisen - kantoru internetowego.
      Stworzyliśmy logo i identyfikację wizualną dla nowej firmy fintech
      Stworzyliśmy logo i identyfikację wizualną dla nowej firmy fintech.

      Projektujemy systemy identyfikacji wizualnej, nie tylko w digitalu.

      W ich skład mogą wchodzić: 

      • logo, kolorystka i kroje pisma;
      • key visuale;
      • różnego rodzaju materiały drukowane (druki firmowe, wizytówki, ulotki, plakaty, opakowania, itd.);
      • oznakowanie siedziby firmy czy środków transportu;
      • materiały dla social media;
      • interfejsy użytkownika dla produktów cyfrowych (serwisy internetowe, aplikacje).
      Logo Mediarun
      Zaprojektowaliśmy logo Mediarun.
      Komitywa.com
      Nasz projekt identyfikacji dla spółki z Grupy K2.
      Identyfikacja wizualna PGE
      Zaprojektowaliśmy nową identyfikację wizualną dla PGE.
      Visuale dla kampanii PGE
      Przygotowaliśmy visuale dla kampanii PGE.
      Stworzyliśmy visuale do kampanii gier Wiedźmin i Gwint dla CD Projekt RED.
      Stworzyliśmy visuale do kampanii gier Wiedźmin i Gwint dla CD Projekt RED na 11 rynków.
      Visuale do kampanii ORLEN
      Przygotowaliśmy key visual do kampanii ORLEN Vitay.
      Lambda
      Przygotowaliśmy visuale i kampanię dla fundacji Lambda.

      Brandbooks, styleguides, design systems.

      Przygotowujemy brandbooki i brand manuale — od podstaw, dla nowych marek, lub jako rozwinięcie istniejącej już identyfikacji o nowe obszary:

      • księgi znaku;
      • księgi identyfikacji wizualnej;
      • zasady budowania interfejsów i systemy projektowe (design systems) dla produktów cyfrowych.
        Internetowy manual dla marki Nationale Nederlanden.
        Przygotowaliśmy internetowy brand manual dla Nationale Nederlanden.
        Manuale dla Play, Pekao SA, Raiffeisen Bank
        Opracowaliśmy internetowe brand manuale dla Play, Banku Pekao SA i Raiffeisen-POLBANK.

        Jak wygląda proces pracy nad identyfikacją wizualną?

        1. Warsztaty z klientem — ustalenie strategii, grupy docelowej, przekazu, osobowości marki, pozycjonowania względem konkurencji.
        2. Research i przygotowanie kilku wstępnych kierunków: idea kreatywna, logo, typografia, kolorystyka.
        3. Wybranie kierunku do rozwoju i przygotowanie finalnej propozycji.
        4. Projektowanie całościowej identyfikacji oraz przygotowanie brandbooka/księgi znaku i identyfikacji wizualnej.
        5. Opieka nad marką i rozwój brandbooka w razie potrzeb.

        Zobacz też: