Marketing Automation.

Chcesz rozpocząć działania Marketing Automation? A może już je prowadzisz? Możemy pomóc Ci osiągnąć lepsze rezultaty.

Dlaczego warto wdrożyć Marketing Automation?

Lead nurturing.

Lead nurturing to proces edukacji użytkownika w obszarze produktów i usług oferowanych przez firmę. Kluczową cechą lead nurturingu jest budowanie relacji z klientem. Odbywa się to poprzez dostarczenie informacji, jakie są potrzebne klientowi na aktualnym etapie Customer Journey.

Oszczędność czasu i zasobów.

Komunikacja będzie odbywać się automatycznie, na podstawie reguł i scenariuszy. Dynamiczne kreacje oszczędzą czas i pieniądze, które poświęcałeś na realizowanie wielu linii kreatywnych i formatów.

Rozbudowana segmentacja.

Pomożemy Ci wyznaczyć segmenty użytkowników. Wybierzemy je na podstawie zachowań użytkowników serwisu oraz ich reakcji na komunikację. Automatyzacja marketingu umożliwia jednoczesną obsługę prawie nieograniczonej liczby segmentów.

Spersonalizowana komunikacja z klientem.

Możliwość bezpośredniego kontaktu, dostosowanego do potrzeb użytkownika.

Komunikacja we wszystkich kanałach.

Obsługa rozbudowanych, wielostopniowych i wielokanałowych scenariuszy kontaktu z Twoim klientem. Wykorzystujemy w tym celu między innymi:

  • serwis WWW,
  • aplikacje,
  • e-mail,
  • SMS,
  • Facebook Messenger.

Spójność i możliwość tworzenia sekwencji.

We wszystkich kanałach użytkownik otrzyma spójną komunikację. Pomożemy Ci dostosować ją do odpowiedniego etapu w procesie zakupowym użytkownika.

Łatwo dostępne dane.

Wykorzystanie danych umożliwi ocenę efektów i optymalizację działań pod kątem konkretnych KPI. Możliwe jest także ich zastosowanie do optymalizacji kampanii płatnych.

Jak możemy Ci pomóc w Marketing Automation?

Wybór i wprowadzenie narzędzi do automatyzacji.

Pomożemy Ci w określeniu wymagań biznesowych, funkcjonalnych i technologicznych. Ustalimy główne grupy docelowe i wstępne scenariusze dotarcia do tych grup. Ocenimy nakłady, jakie opłaca się przeznaczyć na Marketing Automation. Przeprowadzimy Cię przez proces wyboru i wdrożenia narzędzi oraz pomożemy osiągnąć najlepsze wyniki. Wskażemy Ci kluczowe zagrożenia i pokażemy, jak ich uniknąć.

Stworzenie scenariuszy Marketing Automation i ich optymalizacja.

Wymyślimy, uzasadnimy i wprowadzimy scenariusze Marketing Automation skierowane do Twoich klientów.

Następnie pomożemy Ci ocenić efekty i wyciągnąć wnioski. Będziemy pracować z Tobą nad optymalizacją istniejących scenariuszy i opracowaniem nowych.

Kreacje Marketing Automation.

Przygotujemy pomysł na kreacje dynamiczne takie, jak:

  • bannery,
  • reklamy tekstowe,
  • mailingi,
  • SMS.

Zaprojektujemy grafiki, oprogramujemy je oraz uruchomimy kampanię Marketing Automation.

Testy A/B.

Wskażemy obszary, które mają największy wpływ na realizację Twoich celów. Zaproponujemy zmiany, a dzięki testom A/B, precyzyjnie zmierzymy efekty tych zmian.

Raportowanie i analityka.

Przygotujemy automatyczne raporty. Dzięki nim będziesz mógł na bieżąco oceniać efektywność działań.

Połączenie Marketing Automation z działaniami w mediach płatnych.

Stosujemy działania Marketing Automation, łącząc je z kampaniami w mediach.