Dlaczego warto wdrożyć Marketing Automation?
Lead nurturing.
Lead nurturing to proces edukacji użytkownika w obszarze produktów i usług oferowanych przez firmę. Kluczową cechą lead nurturingu jest budowanie relacji z klientem. Odbywa się to poprzez dostarczenie informacji, jakie są potrzebne klientowi na aktualnym etapie Customer Journey.
Oszczędność czasu i zasobów.
Komunikacja będzie odbywać się automatycznie, na podstawie reguł i scenariuszy. Dynamiczne kreacje oszczędzą czas i pieniądze, które poświęcałeś na realizowanie wielu linii kreatywnych i formatów.
Rozbudowana segmentacja.
Pomożemy Ci wyznaczyć segmenty użytkowników. Wybierzemy je na podstawie zachowań użytkowników serwisu oraz ich reakcji na komunikację. Automatyzacja marketingu umożliwia jednoczesną obsługę prawie nieograniczonej liczby segmentów.
Spersonalizowana komunikacja z klientem.
Możliwość bezpośredniego kontaktu, dostosowanego do potrzeb użytkownika.
Komunikacja we wszystkich kanałach.
Obsługa rozbudowanych, wielostopniowych i wielokanałowych scenariuszy kontaktu z Twoim klientem. Wykorzystujemy w tym celu między innymi:
- serwis WWW,
- aplikacje,
- e-mail,
- SMS,
- Facebook Messenger.
Spójność i możliwość tworzenia sekwencji.
We wszystkich kanałach użytkownik otrzyma spójną komunikację. Pomożemy Ci dostosować ją do odpowiedniego etapu w procesie zakupowym użytkownika.
Łatwo dostępne dane.
Wykorzystanie danych umożliwi ocenę efektów i optymalizację działań pod kątem konkretnych KPI. Możliwe jest także ich zastosowanie do optymalizacji kampanii płatnych.
Jak możemy Ci pomóc w Marketing Automation?
Wybór i wprowadzenie narzędzi do automatyzacji.
Pomożemy Ci w określeniu wymagań biznesowych, funkcjonalnych i technologicznych. Ustalimy główne grupy docelowe i wstępne scenariusze dotarcia do tych grup. Ocenimy nakłady, jakie opłaca się przeznaczyć na Marketing Automation. Przeprowadzimy Cię przez proces wyboru i wdrożenia narzędzi oraz pomożemy osiągnąć najlepsze wyniki. Wskażemy Ci kluczowe zagrożenia i pokażemy, jak ich uniknąć.
Stworzenie scenariuszy Marketing Automation i ich optymalizacja.
Wymyślimy, uzasadnimy i wprowadzimy scenariusze Marketing Automation skierowane do Twoich klientów.
Następnie pomożemy Ci ocenić efekty i wyciągnąć wnioski. Będziemy pracować z Tobą nad optymalizacją istniejących scenariuszy i opracowaniem nowych.
Kreacje Marketing Automation.
Przygotujemy pomysł na kreacje dynamiczne takie, jak:
- bannery,
- reklamy tekstowe,
- mailingi,
- SMS.
Zaprojektujemy grafiki, oprogramujemy je oraz uruchomimy kampanię Marketing Automation.
Testy A/B.
Wskażemy obszary, które mają największy wpływ na realizację Twoich celów. Zaproponujemy zmiany, a dzięki testom A/B, precyzyjnie zmierzymy efekty tych zmian.
Raportowanie i analityka.
Przygotujemy automatyczne raporty. Dzięki nim będziesz mógł na bieżąco oceniać efektywność działań.
Połączenie Marketing Automation z działaniami w mediach płatnych.
Stosujemy działania Marketing Automation, łącząc je z kampaniami w mediach.