UX & Visual Design.

Projektujemy cyfrowe produkty i usługi, z których użytkownicy chcą korzystać.

Projektujemy interfejsy i procesy, budujemy ekosystemy, ulepszamy customer journey, pomagamy rozwijać sprzedaż i poprawiać obsługę klienta. Łączymy potrzeby biznesu i użytkowników, aby tworzyć cyfrowe produkty, które zarabiają, są użyteczne, angażujące, przyjemne i estetyczne. Projektujemy serwisy internetowe i aplikacje webowe, platformy e‑commerce, serwisy transakcyjne, aplikacje mobilne.

UX / Product Design / Service Design.

Zespół projektantów User Experience istnieje w K2 od 2006 roku i jest jednym z najdłużej działających i najbardziej doświadczonych w Polsce.

W zakres prac UX przy tworzeniu nowych produktów wchodzą:

  • przygotowanie strategii i koncepcji produktu,
  • ustalenie zakresu funkcji i treści,
  • projektowanie struktury (architektura informacji),
  • projektowanie interakcji, procesów i interfejsu użytkownika,
  • przygotowanie makiet i prototypów.

Pomagamy również w planowaniu procesu projektowego, tworzeniu innowacji, służymy doradztwem, prowadzimy warsztaty Design Sprint.

Visual Design.

Nasze studio graficzne to ponad 20 projektantów, którzy odpowiadają m.in. za:

  • projektowanie graficzne interfejsów użytkownika,
  • przygotowanie identyfikacji wizualnej i brandingu dla produktów cyfrowych,
  • przygotowanie systemów projektowych (design systems & guidelines),
  • Motion Design.

Doświadczenie branżowe.

Mieliśmy okazję pracować nad projektami z bardzo wielu różnych branż: e‑commerce, handel, telekomunikacja, ubezpieczenia, bankowość, fintech, telewizja, prasa, sztuka i kultura, edukacja, healthcare, automotive, paliwa i energia, usługi rządowe, FMCG, i wiele innych. Kilka z tych branż jest dla nas szczególnie ważnych.

Bankowość.

W ciągu ostatnich 10 lat zaprojektowaliśmy i pomogliśmy wdrożyć ponad 10 serwisów transakcyjnych i kilkadziesiąt portali informacyjno-sprzedażowych dla banków. Ponad 10 mln klientów korzysta na co dzień z naszych rozwiązań, wliczając w to klientów dwóch największych polskich banków. Zaprojektowaliśmy cyfrową obecność PKO Banku Polskiego, a dla Banku Pekao S.A. pomogliśmy stworzyć aplikację mobilną PeoPay oraz systemy transakcyjne dla klientów indywidualnych i korporacji. Pracowaliśmy też m.in. z Getin Bank, Raiffeisen i Toyota Bank/Financial Services.

Zobacz artykuł: Projektowanie UX dla bankowości.

Ubezpieczenia.

Stworzyliśmy platformy informacyjno‑sprzedażowe dla Aviva, Nationale Nederlanden i PZU. Dla tej ostatniej firmy przez 5 lat zaprojektowaliśmy wiele serwisów i aplikacji mobilnych, a także pracowaliśmy nad projektami innowacyjnymi i konceptami biznesowymi, takimi jak m.in. PZU Drive (projekt nominowany w Cannes Lions).

Zobacz artykuł: Budowanie pozytywnego doświadczenia klienta w branży ubezpieczeniowej.

E‑commerce i handel.

Od kilkunastu lat pracujemy z IKEA, m.in. zajmując się rozwojem głównego serwisu marki w Polsce. Przez prawie 8 lat zajmowaliśmy się rozbudową i utrzymaniem portalu Play, zaprojektowaliśmy także główny portal e‑commerce dla T-Mobile Polska. Przygotowaliśmy sklepy internetowe i aplikacje mCommerce dla Carrefour i Leroy Merlin, a także pomogliśmy przenieść do internetu i na telefony największy polski program lojalnościowy — ORLEN VITAY.

Zobacz artykuł: Przyszłość e‑commerce: Everything as a Service.

Kultura, sztuka i edukacja.

Zaprojektowaliśmy i wdrożyliśmy dwie odsłony serwisu internetowego Centrum Nauki Kopernik oraz serwisy Teatru Wielkiego Opery Narodowej i TR Warszawa. Dla Ministerstwa Kultury przygotowaliśmy główny serwis tej instytucji oraz pełen gier edukacyjny serwis dla dzieci, a dla jednej z globalnych korporacji mobilną aplikację e‑learningową na kilkadziesiąt rynków, w kilkudziesięciu językach i kilku alfabetach.

Kontakt.