K2 Create odpowiada za komunikację kontekstową Pepsi Max.

Agencja K2 Create (Grupa K2) opracowała zaczepny koncept kreatywny dla Pepsi Max.
Grafika z puszką Pepsi Max i napisem "If you are the best no need to ask"

W przygotowanym spocie Pinokio, bohater platformy kreatywnej stworzonej przez K2 Create, pokazuje, że żadne pytania nie są potrzebne – wybór Pepsi Max jest oczywisty.

Konsumenci z Generacji Z oceniają marki poprzez ich „rdzenie”, aby skrócić proces wyboru. Naszym celem było wykazanie prawdziwej wartości i wyższości Pepsi Max na kluczowym w kategorii kryterium smaku – mówi Adam Samsel, Strategy Director w K2 Create.

Koncept jest częścią prowadzonej przez Pepsi Max komunikacji wykorzystującej postać Pinokia. W jej ramach K2 Create przygotowało spoty reklamowe do adaptacji, które są emitowane w Polsce. Marka nie wyklucza emisji w pozostałych krajach rynku EER.

K2 Create. 12.08.2021.