K2 Create wygrywa przetarg na kampanię Google.

Agencja K2 Create (Grupa K2) wygrała przetarg na realizację kampanii programu edukacyjnego „Umiejętności Jutra” dla Google Polska.
Wygrany przetarg Google Polska przez K2 Create

Kampania komunikuje start programu edukacyjnego stworzonego przez Google i Szkołę Główną Handlową w Warszawie (SGH). Program „Umiejętności Jutra” zaprasza ludzi z całej Polski do wzięcia udziału w bezpłatnych kursach, które pomogą im zdobyć cyfrowe umiejętności i postawić pierwsze kroki w branży marketingu cyfrowego lub cyfrowej transformacji przedsiębiorstw. Kampania skierowana jest zarówno do ludzi zdobywających pierwsze doświadczenia zawodowe, jak i osób, które chcą zmienić branżę.

Takie projekty to marzenie dla każdej agencji. Po pierwsze – kto nie chciałby pracować dla Google. Po drugie – rzadko kiedy mamy do czynienia z tak profesjonalnie poprowadzonym po stronie klienta przetargiem, począwszy od rejection fee, przez jakość procesu, jakość briefu, aż po jakość oraz konkret feedbacku i decyzyjność. Po trzecie – to nie jest standardowa kampania, trzeba się wykazać świeżym i nowatorskim podejściem, znajomością, a nawet wyprzedzaniem aktualnych trendów, głębokim zrozumieniem grupy docelowej oraz kanałów dotarcia. I wreszcie po czwarte – tak po ludzku to jest bardzo wartościowy projekt – mówi Michał Rutkowski, dyrektor zarządzający K2 Create.

Głównym partnerem edukacyjnym programu jest Szkoła Główna Handlowa, a partnerami strategicznymi: GovTech Polska, NASK oraz Piotr Mazurek – Pełnomocnik Rządu ds. Polityki Młodzieżowej. W ciągu ośmiu tygodni uczestnicy i uczestniczki szkoleń online poznają szczegółowo obszary takie jak: podstawy marketingu internetowego, wykorzystanie danych w optymalizacji biznesu, performance marketing w praktyce, narzędzia chmurowe, etyczne i inkluzywne działania oraz projektowanie w internecie. Kurs zakończy się otrzymaniem certyfikatu od Google oraz SGH, który potwierdzi zdobyte kwalifikacje.

Przez ostatnie miesiące staliśmy się częścią projektu, w który mocno wierzymy. Wierzymy, że możliwość zaktualizowania swojej kariery, uczenia się od najlepszych specjalistów i specjalistek to bardzo realna pomoc i dla wielu szansa na nową pracę. To jeden z takich projektów, w których oprócz możliwości stworzenia dobrej kreacji, bierzemy też udział w czymś ważnym – mówi Magdalena Banasik, Head of Creatives w K2 Create.

Agencja jest odpowiedzialna za materiały digitalowe, materiały do social media, oraz współpracę z influencerami i influencerkami oraz ekspertami i ekspertkami branży marketingu internetowego. Kampania promująca rozpoczęła się 25 lutego 2022 roku i potrwa do 13 maja 2022 roku. Współpraca ma charakter projektowy.

Strona projektu: www.umiejetnoscijutra.pl.

K2 Create. 25.04.2022.