K2 i Desperados organizują domówkę.

W sobotę 30 marca w Warszawie odbędzie się kolejna domówka marki Desperados. Jej pomysłodawczynią i zarazem gospodynią jest Karolina Gilon, zaproszona do projektu przez agencję K2, która odpowiada za koncept kreatywny wydarzenia oraz jego promocję.

Podczas marcowej domówki Desperadosa kluczową rolę odegrają smartfony. Głównym elementem eventu będzie składająca się z 1500 telefonów komórkowych interaktywna instalacja, która dostarczy uczestnikom niespotykaną oprawę multimedialną imprezy.

Gospodynią i prowadzącą wydarzenie będzie Karolina Gilon wspierana przez Adama Bogutę. Podczas imprezy zagra duet DJski – Last Robots. By zdobyć wejściówki na to wydarzenie, należy wziąć udział w konkursie na stronie marki Desperados na Facebooku i przedstawić pomysł na swoją wymarzoną domówkę.

Agencja K2 odpowiada za całościowy koncept kreatywny wydarzenia, jego promocję oraz współpracę z influencerami. Smartfonowa instalacja powstanie dzięki współpracy z agencją eventową Brave.

Właścicielem marki Desperados jest Grupa Żywiec, jeden z czołowych producentów piwa w Polsce. Obok Desperadosa koncern posiada w swoim portfolio takie marki jak: Heineken, Żywiec, Warka, EB, Specjal, Tatra, Królweskie, Leżajsk, Brackie oraz Dziki Sad.

K2 Create. 25.03.2019.