K2 wspiera cyfrową trans­formację jednego z największych szwajc­arskich banków.

Ułatwiliśmy pracownikom banku Pictet zarządzanie informacją w internecie i procesy aktualizacji danych.

K2 ułatwiła pracownikom szwajcarskiego banku Pictet zarządzanie informacją w Internecie oraz zautomatyzowała proces aktualizowania danych. Wdrożony przez agencję w ostatnim kwartale br. nowy portal korporacyjny www.group.pictet, oparty o nowoczesną technologię Drupal, pozwala na dużo sprawniejsze budowanie relacji banku ze swoimi klientami.

Prace nad nową stroną trwały 10 miesięcy i były prowadzone w SCRUMie. Przyjęta przez agencję metodyka pozwoliła na pełną kontrolę projektu przez Klienta i natychmiastowe reagowanie na pojawiające się w trakcie procesu wdrażania zmiany. W rezultacie agencja bardzo sprawnie zastąpiła stary, 15-letni CMS banku nowoczesnym, w pełni dostosowanym do specyficznych wymagań Klienta, rozwiązaniem opartym o open source’ową technologię Drupal. Nowy portal korporacyjny Klienta przejrzyście kategoryzuje wprowadzane treści oraz spełnia wymogi restrykcyjnego szwajcarskiego prawa bankowego.

K2 zrealizowała projekt nowej strony banku w wyniku wygranego w styczniu br. przetargu, w którym pokonała konkurencję m.in. ze Szwajcarii i Niemiec. Pictet zdecydował się na współpracę z agencją ze względu na zaproponowane w ofercie najlepsze rozwiązania technologiczne i dotychczasowe doświadczenie K2 w obsłudze firm z sektora bankowości. Kluczowe okazało się także stworzenie dedykowanego zespołu pracującego w SCRUMie.

Szukaliśmy solidnego partnera do współpracy w SCRUMie, ponieważ wiedzieliśmy, że potrzeby naszych działów biznesowych będą ewoluować. Dzięki dedykowanemu zespołowi specjalistów z K2 uruchomiliśmy projekt w zaplanowanym terminie i przez cały czas mieliśmy pełną kontrolę nad jego zakresem.
Stéphane Schorderet, Digital Communications Innovation Manager
Aktualności. 11.12.2017.
Chcesz dostawać informacje o nowych wpisach? Zostaw swój adres e-mail.