K2Bots uruchamia rozwiązanie PerfectBot do automatyzacji obsługi klienta w Retail & Ecommerce.

PerfectBot od K2Bots pomaga dostosować obsługę klienta do gwałtownego wzrostu sprzedaży online. Prawidłowo obsługuje 200 najczęstszych problemów klientów.
K2Bots_uruchamia_rozwiazanie_PerfetBot

Konwersacyjna sztuczna inteligencja, na której opiera się PerfectBot, to efekt 4 lat doświadczeń zespołu K2Bots we wdrażaniu chatbotów i zautomatyzowania 2 milionów rozmów dla m.in. takich firm jak IKEA czy LPP. 

PerfectBot potrafi odpowiadać na 200 najpopularniejszych problemów klientów sklepów internetowych związanych m.in. z zamówieniami, zwrotami czy reklamacjami. Działa w połączeniu z LiveChat.com lub Genesys Cloud, dwoma wiodącymi rozwiązaniami wspierającymi obsługę klienta, w których monitorowane są rozmowy i podejmowane eskalacje. Wyróżnia się wysoką skutecznością udzielania prawidłowych odpowiedzi.

Przeczytaj więcej o rozwiązaniu PerfectBot do automatyzacji obsługi klienta w Retail & Ecommerce.

PerfectBot. 22.03.2021.
Na naszej stronie używamy plików cookies, aby zapewnić bezpieczne i poprawne wyświetlanie strony, a także w celach statystycznych i analitycznych oraz w celach reklamowych i marketingowych. Klikając przycisk „zaakceptuj wszystkie” wyrażasz zgodę na stosowanie przez nas plików w w/w celach. Administratorem danych jest Agencja K2 sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (KRS: 0000435988). W każdej chwili możesz zmienić ustawienia plików cookies, w sposób wskazany w pkt V Polityki Prywatności. Klauzula informacyjna, w której znajduje się m.in. katalog praw, które przysługują Ci w związku z przetwarzaniem danych jest dostępna w naszej Polityce Prywatności.