Marka Finlandia z nową kampanią wizerunkową.

Wystartowała influnecerska kampania wizerunkowa marki Finlandia Vodka w ramach idei „Jestem czystością...Jestem Finlandia Vodka”.
Marka Finlandia z nową kampanią wizerunkową

Do współpracy marka zaprosiła Karola Paciorka, Vlog Casha oraz Maciej Je. Influencerzy wyruszyli na tydzień do Finlandii, aby przekonać się, jak czystość regionu przekłada się na czystość produktu, który podkreśla w swojej komunikacji marka. Mieli za zadanie odkryć piękno i czystość fińskiej przyrody, kuchni oraz relacji i charakteru ludzi.

Jako marketerzy wiemy, jak trudno czasem jest udowodnić światu ideę marki. Celem podróży było właśnie pokazanie tego, że marka i jej produkt pochodzą z czystości natury – mówi Olga Jakubiak, Head of Social w K2 Create (Grupa K2).

Za pomysł koncepcyjny, współpracę z influencerami, realizacje i nadzór projektowy odpowiada agencja K2 Create. Kampania potrwa do 30 kwietnia 2022 roku.

K2 Create. 14.04.2022.