Paweł Olszański na czele 4 działów agencji K2.

Z początkiem stycznia Paweł Olszański, dotychczasowy Head of PMO w agencji K2, objął nowo powstałe stanowisko — Head of Digital Products & Services.

Awansując na nowe stanowisko Paweł Olszański przejmuje odpowiedzialność biznesową za technologiczną i produktową część agencji. Zaopiekuje się działami IT, Product Designu, Analityki oraz PMO i będzie odpowiadać za nową strategię dla wspomnianych obszarów firmy oraz odświeżenie oferty agencyjnej. Raportować będzie bezpośrednio do Dyrektor Zarządzającej agencji, Krystyny Szlassy.

Jestem przekonany, że ścisła współpraca między tymi czterema działami, na nowo określonych zasadach, pozwoli nam tworzyć i rozwijać jeszcze lepsze produkty cyfrowe dla naszych klientów.
komentuje swój awans Olszański

Paweł z K2 związany jest od blisko 6 lat. Przez ostatnie 2 tworzył i rozwijał zespół specjalistów pracujących m.in. w metodykach zwinnych, przyczyniając się tym samym do dużego rozwoju biznesu w tym obszarze. Zarządzał rozbudowanymi projektami dla takich klientów jak Google, Orlen, szwajcarski bank Pictet, WWF, PKO BP, Janssen, Volkswagen czy Desperados, w ramach których powstawały zarówno złożone strony internetowe jak i serwisy transakcyjne banków.

Aktualności. 23.01.2019.
Chcesz dostawać informacje o nowych wpisach? Zostaw swój adres e-mail.