Pobierz Raport Grupy K2: Technologie i marketing w e-commerce – wyzwania i trendy 2021.

Poznaj wyniki badania zrealizowanego przez IDG Poland na zlecenie Grupy K2. Dowiedz się, jak e-sklepy poradziły sobie w nowej rzeczywistości? W jaki sposób korzystają z nowoczesnych rozwiązań technologicznych? Jakie trendy technologiczne i marketingowe obserwują?

Pobierz raport Grupy K2

"Technologie i marketing w e-commerce – wyzwania i trendy 2021"

Uzupełnij dane, aby otrzymać link do raportu PDF.

* pole obowiązkowe
Dziękujemy za uzupełnienie formularza. Na podany przez Ciebie e-mail została wysłana wiadomość z linkiem do pobrania raportu.

Wiadomość powinna dotrzeć do Ciebie w ciągu kilku minut. Jeśli nie ma jej w Twojej skrzynce, sprawdź folder spam lub skontaktuj się z nami: newbusiness@k2.pl.

W razie problemu z pobraniem raportu skontaktuj się z nami: newbusiness@k2.pl

Raport Grupy K2 "Technologie i marketing w e-commerce – wyzwania i trendy 2021"

O raporcie.

E-commerce w Polsce ma za sobą bardzo ciekawy rok gwałtownych wahań i intensywnych zmian. Branża wprawdzie odnotowała wzrost, ale jej fundamenty wymagają wzmocnienia, praktycznie w każdym ogniwie łańcucha wartości.

Raport Grupy K2: Technologie i marketing w e-commerce — wyzwania i trendy 2021 bazuje na wynikach badania, zrealizowanego przez IDG Poland na przełomie maja i czerwca 2021 roku, wśród 252 osób decyzyjnych z branży e-commerce w Polsce.

Został opracowany we współpracy z ekspertami i ekspertkami IDG oraz spółek wchodzących w skład Grupy K2: agencji marketingu precyzyjnengo K2 Precise, agencji reklamowej K2 Create, PerfectBot, tworzącej chatboty drugiej generacji dla e-commerce, Oktawave, dostarczającej rozwiązania chmurowe oraz Fabrity, software house.

Raport pokazuje, jak e-sklepy poradziły sobie w czasach zwiększonej sprzedaży online, w jaki sposób korzystają z nowoczesnych rozwiązań technologicznych i martechowych, czy wykorzystywana przez nie technologia dostatecznie wspiera biznes oraz jakie trendy obserwują w tym zakresie.

Podzielony jest na pięć części, które dotyczą rozwiązań technologicznych i marketingowych, szczególnie istotnych w biznesie e-commerce: martech, chatboty, Social Selling, infrastruktura chmurowa i systemy ERP.

Grupa K2. 15.10.2021.