Webinar: E-commerce, perspektywy dla rynku kosmetycznego i czynniki, które będą warunkować dalsze utrzymanie się e-biznesów na rynku.

K2 Precise (Grupa K2) wraz Wiadomoscikosmetyczne.pl oraz Wydawnictwo Gospodarcze organizują cykl webinarów szkoleniowych. Pierwszy z nich odbędzie się 6 grudnia o godz. 11.00.
Webinar

Dynamicznie zmieniająca się rzeczywistość za sprawą wysokiej inflacji, trwającej za naszą wschodnią granicą wojny i ogólnie pogarszających się perspektyw gospodarczych jednoznacznie wpływa na konsumentów, a tym samym na biznes.

Czy e-commerce jest kanałem, który zagwarantuje strategiczną stabilność w niepewnych czasach? Jakie są szanse i zagrożenia stojące przed branżą kosmetyczną w e-commerce? Czym wygrać w walce o marże w czasach kryzysu?

Na te i wiele innych pytań odpowie Tomasz Choroszewski, Chief Strategy Officer w K2 Precise. Podczas webinaru zostanie m.in. przedstawiona estymacja na najbliższe lata dla rynku e-commerce, który ma urosnąć do 187 mld zł, ze szczególnym naciskiem na rynek kosmetyków online, który to stanie się jedną z trzech najszybciej rosnących kategorii w e-commerce.

Agenda webinaru:

1. Rynek e-commerce
2. Beauty na tle pozostałych segmentów w e-commerce - Jeden z trzech koni pociągowych rynku e-commerce
3. Elementy odpowiedzialne za wzrost segmentu
a. Inflacja cenowa
b. Penetracja populacji i demografia
c. Uchodźcy
4. Efekt wojny a zachowania konsumenckie w e-commerce
a. Negatywne nastroje
b. Presja na cenę
c. Znaczenie marki
5. Gdzie szukać wzrostu w kryzysie?
a. Dane i precyzyjny marketing
b. Marka i jakość
c. Polityka cenowa i benefity
d. Content is still King
6. Rekomendacje

Dzięki udziałowi w webinarze jeden z uczestników wygra również bezpłatną indywidualną konsultację w agencji K2 Precise.

Webinar poprowadzi Tomasz Choroszewski, Chief Strategy Officer w K2 Precise. Jest on absolwentem Uniwersytetu SWPS na wydziale Psychologii w Warszawie i doświadczonym managerem związanym z rynkiem mediów interaktywnych od ponad 18 lat. To również ekspert w zakresie strategii mediowych i optymalizacji sprzedaży online dla marek Retail i FMCG; komentator rynkowy, prelegent, autor publikacji branżowych o tematyce związanych z efektywnością mediów. W agencji K2 Precise odpowiada między innymi za bieżący rozwój sprzedaży online klientów z kategorii Beauty & Fashion.

Rejestracja na webinar: https://www.wgbiznes.pl/webinar-ebiznes

K2 Precise. 05.12.2022.