Wystartowała najnowsza kampania marki UPC „The Fastest”.

Ruszyła kampania UPC, przygotowana przez agencję K2 Create (Grupa K2), w której bohater marki UPCeusz proponuje niezmienne najszybszy internet przetestowany przez 37 milionów klientów.
K2 Create dla UPC.

Internet UPC dostępny jest w wielu pakietach za 0 zł nawet do 2 miesięcy. A prędkość do 750 Mb/s można mieć teraz w obniżonej cenie, już od 59,99 zł.

Główny bohater naszego formatu kreatywnego – UPCeusz został stworzony jako uosobienie najwyższej jakości usług UPC, w tym najszybszego na rynku internetu domowego i z myślą o wyjątkowych ofertach. Więc w przypadku tej kampanii mógł się zaprezentować w całej swojej okazałości – mówi Magda Banasik, senior copywriter w K2 Create. 

Zakres prowadzonych działań obejmuje spot telewizyjny, komunikację OOH, digital, BTL oraz social media.

K2 Create. 10.06.2021.
Na naszej stronie używamy plików cookies, aby zapewnić bezpieczne i poprawne wyświetlanie strony, a także w celach statystycznych i analitycznych oraz w celach reklamowych i marketingowych. Klikając przycisk „zaakceptuj wszystkie” wyrażasz zgodę na stosowanie przez nas plików w w/w celach. Administratorem danych jest Agencja K2 sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (KRS: 0000435988). W każdej chwili możesz zmienić ustawienia plików cookies, w sposób wskazany w pkt V Polityki Prywatności. Klauzula informacyjna, w której znajduje się m.in. katalog praw, które przysługują Ci w związku z przetwarzaniem danych jest dostępna w naszej Polityce Prywatności.