Wystartowała nowa kampania PEPSI przygotowana przez Agencję K2.

Międzynarodowa kampania PEPSI, obejmująca 35 rynków Europy Wschodniej, skierowana jest do generacji Z. Otworzył ją spot „Dorzuć Więcej Smaku do Chwil w Domu z Pepsi”. Za realizację działań odpowiada Agencja K2 (Grupa K2).
Kampania_PEPSI_Agencja_K2

Zaprojektowanie międzynarodowej kampanii reklamowej 360 stopni dla marki Pepsi (PepsiCo) objęło stworzenie uniwersalnej koncepcji kreatywnej, przygotowanie kampanii telewizyjnej, aktywację digital, działania w mediach społecznościowych, kreacje DOOH i OOH oraz komunikację w sklepach.

Agencja K2 zaproponowała koncepcję, która opowiada historię uniwersalnym, przekonującym językiem, w odniesieniu do aktualnej rzeczywistości. Uwzględnia również ambicje marki Pepsi, która chce towarzyszyć nowym przeżyciom i emocjom, inspirować, motywować oraz nadawać domowemu życiu nowego smaku.

W wyniku takiego podejścia nowa kampania PEPSI odnosi się do trendu, jakim jest nowe znaczenie domu jako przestrzeni prywatnej i intymnej, w której najważniejsze są relacje i wspólne spędzanie czasu.

Dzięki współpracy z wiodącym na rynku źródłem działających insightów – agencją badawczą i doradczą Y&Lovers, udało się właściwie opisać i odpowiedzieć na dynamikę „domowej przemiany” oraz zmapować kluczowe, powszechne geograficznie napięcia i nadzieje młodego pokolenia.

Już na etapie przetargu Agencja K2 badała jakościowo każdy koncept, aby mieć pewność, które obrazy i sytuacje budują wiarygodność marki i kampanii, a które przekraczają granice cringe’u i powodują natychmiastowe odrzucenie.

Choć można by pomyśleć, że to dopiero pandemiczny lockdown przekonał młodych ludzi, aby otoczyli swoje domy nowym sentymentem, w istocie dom jako „bezpieczna przystań” był już głęboko „w trendzie”. Zamiast klasycznie uciekać z domu do kumpli, pokolenie końca alfabetu na najlepszych przyjaciół wybrało swoich rodziców. I tu wchodzi Pepsi cała na niebiesko, wzywając młodych ludzi, żeby wykorzystali domowe zacisze do uwalniania spontaniczności, robienia nowych rzeczy i pozwalania sobie na błędy – mówi Filip Szperl, dyrektor kreatywny Agencji K2.

Agencja K2 zrealizowała kampanię w wyniku wygranego przetargu. Brały w nim udział agencje kreatywne z Polski i z Turcji. Zwycięzcę wybrano na podstawie badań konsumenckich.

Kampania obejmuje 35 rynków w regionie EER (Eastern Europe Regions), m.in. Polskę, Rosję, Turcję, Ukrainę i Rumunię.

Agencja K2. 21.01.2021.