Kampania digital na 14 rynkach dla FILTRON.

K2_Precise_dla_FILTRON

Wyzwanie marki

logo_FILTRON

 

Producent uznanych w całej Europie filtrów marki FILTRON postanowił zrobić kampanię digital w 14 krajach Starego Kontynentu.

Oprócz dużej liczby rynków wyzwaniem była specyficzna ścieżka nabycia samego produktu: za filtry samochodowe płaci konsument (B2C), ale z reguły wybiera je i rekomenduje mechanik (B2B), który zajmuje się samochodem konsumenta – i to do niego postanowiliśmy skierować naszą kampanię.

W kampanii osiągnęliśmy zasięgi dwukrotnie wyższe od szacowanych:

  • Facebook – zasięg +315%
  • GDN – CTR +40%
  • You Tube – VTR 65%.

Dowiedz się, jak tego dokonaliśmy. Przeczytaj więcej w serwisie K2 Precise.

Business Unit:
K2 Precise
Klient:
FILTRON
Branża:
Automotive
Usługi:
Paid Social Ads
SEM