Lemon Lemon.

Wprowadziliśmy na rynek nową, bąbelkową lemoniadę od 7UP (grupa Pepsico).
Lemon Lemon header z butelkami

Zbliżało się lato, a na rynku zadebiutować miał Lemon Lemon - nowa, bąbelkowa lemoniada od 7UP. Naszym zadaniem było sprawić, by Lemon Lemon stał się nieodłączną częścią letniego wypoczynku.

Wyzwanie

Stanęliśmy przed wyzwaniem dotarcia do młodych ludzi i sprawienia, by posmakowali bardzo, bardzo cytrynowej lemoniady. Chcieliśmy, by stała się ona symbolem wakacyjnego luzu, radosnego czasu spędzanego ze znajomymi i letniej beztroski.

LemonLemon wielkie otwarcie sezonu

Rozwiązanie

Postanowiliśmy wykorzystać escape moments, czyli chwile tu i teraz, spędzane z przyjaciółmi na łonie natury. Chcieliśmy, by tego lata w całej Polsce zapanował „stan Lemon Lemon”. I tak też się stało. Wykreowaliśmy wyrazistych ambasadorów marki i zaangażowaliśmy znanych influencerów. We współpracy z zespołem Xxanaxx stworzyliśmy przebój lata „Bardzo, bardzo” odzwierciedlający lekkość marki i wyżej wspomniany stan Lemon Lemon. Każdy mógł go zasmakować na Targach Śniadaniowych oraz w popularnych letnich miejscach. A dzięki współpracy z Robertem Kupiszem i specjalnie stworzonej kolekcji ubrań, stan Lemon Lemon zawitał też do świata mody.

Lemon Lemon social media

Efekty

Na temat Lemon Lemon pojawiło się w social mediach przeszło 1700 publikacji, które wygenerowały tysiące polubień i setki komentarzy. Zasięg tych publikacji wyniósł ponad 2 miliony odbiorców.

Lemon Lemon ipla
Business Unit:
K2 Create
Klient:
Grupa Pepsico
Branża:
FMCG
Usługi:
Product Strategy & Ideation
UX & Visual Design