Pobierz Raport Grupy K2: NFT w marketingu.

Dowiedz się, czym jest technologia NFT oraz jak wykorzystać NFT w działaniach marek.

Pobierz raport Grupy K2

"NFT w marketingu"

Uzupełnij dane, aby otrzymać link do raportu PDF.

* pole obowiązkowe
Dziękujemy za uzupełnienie formularza. Na podany przez Ciebie e-mail została wysłana wiadomość z linkiem do pobrania raportu.

Wiadomość powinna dotrzeć do Ciebie w ciągu kilku minut. Jeśli nie ma jej w Twojej skrzynce, sprawdź folder spam lub napisz na: future@k2.pl.

W razie problemu z pobraniem raportu skontaktuj się z nami: future@k2.pl.

Raport Grupy K2: NFT w marketingu.

O raporcie.

Raport Grupy K2: NFT w marketingu jest analizą przybliżającą technologię NFT oraz pokazującą, jak marki wykorzystują ją w swoich działaniach marketingowych. Jego autorami są Paweł Wujec, Prezes Zarządu Grupy K2 oraz Katarzyna Zemlik, Senior Strategic Planner w agencji K2 Create (Grupa K2).  

Raport podzielony jest na cztery części:

  1. Prezentuje technologię NFT oraz aktualny stan rynków NFT.
  2. Poświęcona jest wykorzystaniu NFT w marketingu. Prezentuje potrzeby konsumentów i konsumentek, które zaspokajają niewymienialne tokeny, jak również przykłady wykorzystania NFT przez marki z branż: odzieżowej, Beauty, FMCG (w tym alkoholowej), Handel, Social Media, Motoryzacja, Elektronika, TV, Sport, Finanse, Technologie.
  3. Poświęcona jest przewidywaniom dotyczącym przyszłości NFT.
  4. Prezentuje, jak marki mogą zaznaczyć swoją obecność w rodzącym się metawersum na przykładzie ekspertyzy Grupy K2. 

Raport oparty jest na ekspertyzie agencji K2 Create, która stawia na nowe technologie i innowacje w reklamie. Wspiera marki w komunikacji marketingowej dopasowanej do świata 3.0. – gamevertisingu, komunikacji w rodzącym się metawersum oraz wykorzystującej NFT w działaniach marek. 
 

Grupa K2. 26.04.2022.