K2 obroniła obsługę marki Desperados.

Po 6 latach współpracy marka Desperados ponownie wybiera K2.
Butelka Desperadosa

Grupa Żywiec zakończyła postępowanie przetargowe dotyczące digitalowej obsługi marki Desperados. Po szczegółowym przeanalizowaniu ofert kilku agencji, podjęto decyzję o kontynuowaniu współpracy z K2.

Marka Desperados współpracuje z K2 od 2013 roku. Jednym z najważniejszych, wspólnych osiągnięć agencji i klienta, jest realizacja pierwszej polskiej loterii w całości prowadzonej przez messengerowego chatbota. Projekt ten nagrodzono m.in. brązową statuetką Mixx Awards oraz brązowym Innovation Ad.

Umowa pomiędzy stronami podpisana jest na czas nieokreślony.

Grupa Żywiec jest jednym z czołowych producentów piwa w Polsce, właściciel takich marek jak: Heineken, Żywiec, Desperados, Warka, EB, Specjal, Tatra, Królweskie, Leżajsk, Brackie oraz Dziki Sad.

Aktualności. 28.01.2019.
Chcesz dostawać informacje o nowych wpisach? Zostaw swój adres e-mail.