K2 wprowadza kolejne zmiany — nowy szef strategii.

K2 po zintegrowaniu działów kreacji oraz social mediów wzmacnia agencyjny dział strategii. Na jego czele staje Adam Samsel.

Samsel, jako Strategy Director, zarządza kilkuosobowym zespołem specjalistów, który dostarcza klientom agencji szeroki zakres usług: od wprowadzania nowych i rozwijania istniejących marek, przez konsulting, po opracowywanie strategii komunikacyjnych i mediowych.

Adam Samsel w marketingu, komunikacji i mediach obecny jest od 15 lat. Od 2006 roku związany był z agencjami reklamowymi: G7, Young&Rubicam, PZL, Leo Burnett. Tworzył strategie komunikacji dla kilkudziesięciu marek, m.in.: Procter&Gamble, Samsung, T-Mobile, Heyah, PZU, Citibank, Tesco, Chevrolet, Danone, Kompania Piwowarska (Żubr, Dębowe). Realizował takie kampanie jak: „Eksperci” (Tesco), „Mały Głód” (Danio), „Pleciemy”, „LuźneGadki”, „Jak minął dzień” (Heyah) oraz „Zostań Legendą” i „Pięknie Proste” (Samsung).

Aktualności. 30.09.2018.
Chcesz dostawać informacje o nowych wpisach? Zostaw swój adres e-mail.