BOLS. Bargiel. Islandia.

Nietypowa aktywacja konsumencka.

Wyzwanie.

CEDC International powierzyło nam realizację kampanii, która wprowadzi na rynek nową, limitowaną wersję wódki BOLS Platinum — Magma. Nasze działania miały tez odświeżyć wizerunek BOLSA oraz wzmocnić świadomość marki wśród młodszej grupy docelowej.

Rozwiązanie.

Wszystkie 3 cele postanowiliśmy połączyć w jeden projekt i stworzyliśmy ideę kreatywną, w której środek ciężkości przenieśliśmy na aktywację konsumencką. Narzędzie, które zazwyczaj odgrywa rolę wspierającą w kampanii, stało się głównym elementem wprowadzającym nowy produkt. Nasz koncept osadziliśmy w znanym formacie „Załoga BOLS: Odwaga. Emocje. Przyjaźń.”

Analizując historię marki oraz wyróżniki nowego produktu wiedzieliśmy, że potrzebny będzie nam wyrazisty ambasador, którego pasja i wizerunek będą spójne z wartościami produktu oraz dotychczasową komunikacją marki. Twarzą aktywacji został Andrzej Bargiel — narciarz wysokogórski, himalaista i pierwszy człowiek, który zjechał z wierzchołka K2 oraz Broad Peak na nartach.

Aktywacja ruszyła pod hasłem „Wyprawa Magma”, w której główną nagrodą była ekspedycja na Islandię, do miejsca, z którego pochodzi skała wulkaniczna stosowana podczas filtracji BOLSA Platinum Magma. Przewodnikiem wyprawy był sam Andrzej Bargiel.

Nasze działania były nagłaśniane przez influencerów, m.in. autorów projektu „Busem przez Świat”. Mediowo projekt wsparła agencja K2 Media.

Wyniki.

Z naszą kampanią dotarliśmy do 1,6 miliona ludzi w grupie celowej. W aktywacji wzięło udział 771 uczestników. Kampania wspierająca konkurs została wyświetlona niemal 3,5 miliona razy i wygenerowała 27 051 kliknięć.

  • 1,6 mln dotarcie.
  • 3,5 mln wyświetleń.
  • 771 uczestników.
Klient:
Bols
Online:
www.facebook.com/bolsplatinum/
Branża:
FMCG
Usługi:
Social Storytelling
Integrated Campaigns
Chcesz dostawać informacje o nowych projektach? Zostaw swój adres e-mail.