Wiedźmin na 11 rynkach.

Stworzyliśmy globalną kampanię promującą znaną na całym świecie grę.

Wyzwanie.

Studio CD PROJEKT RED powierzyło nam promocję dodatku do gry „Wiedźmin 3: Dziki Gon” pt. „Krew i Wino”. Nasze kreacje spodobały się twórcom „Wiedźmina” na tyle, że zaproponowali nam przygotowanie materiałów do kolejnej, digitalowej kampanii wiedźmińskiej gry karcianej „Gwint”. Projekt był wymagający, zakładał realizacje kliku tysięcy materiałów reklamowych w 8 językach oraz ich adaptacje na 11 rynkach.

„Wiedźmin 3: Dziki Gon” — „Krew i Wino”.

Naszym zadaniem było stworzenie około 2000 statycznych oraz animowanych formatów digitalowych, które nie tylko skuteczne wypromują nowy dodatek do gry, ale przede wszystkim będą spójne z wiedźmińskim uniwersum.

„Gwint” — wiedźmińska gra karciana.

Kampania „Gwintu” miała kilka odsłon. W pierwszej kolejności, stworzyliśmy key arty, które miały promować grę podczas targów E3 — najważniejszego gamingowego wydarzenia na świecie.

Z przygotowanych na ten event materiałów powstał pierwszy flight kampanii zamkniętej wersji beta gry.

Pół roku później ponownie wsparliśmy CD PROJEKT RED w tworzeniu materiałów promujących „Gwint”. Tym razem była to globalna kampania otwartej wersji beta gry. Wybrany przez klienta key art wyprodukowaliśmy w 6 wersjach.

Wyniki.

Zaproponowana przez naszych designerów kreacja spotkała się z uznaniem twórców gry „Wiedźmin”, dzięki czemu zlecono nam wyprodukowanie kilku tysięcy statycznych i animowanych formatów reklamowych. Początkowo miał być to jednorazowy projekt promujący nowy dodatek do gry. W rezultacie — zrealizowaliśmy globalną i wielopoziomową digitalową premierę dwóch gier CD PROJEKT RED, których wyniki w pełni spełniły oczekiwania klienta.

Klient:
CD PROJEKT RED
Online:
www.thewitcher.com/en/witcher3
Branża:
Entertainment
Usługi:
Design
Chcesz dostawać informacje o nowych projektach? Zostaw swój adres e-mail.