Wyzwanie.
Fundacja WWF poprosiła nas o stworzenie nowego serwisu internetowego. Poza tym, że klientowi zależało na odświeżeniu warstwy wizualnej strony www.wwf.pl oraz znajdującego się na niej contentu, to oczekiwał od nas rekomendacji i wsparcia przy wymianie starego CMSa na nowy.
Nowy CMS miał pozwalać na przejrzystą prezentację wszystkich obszarów działalności fundacji oraz ułatwiać odwiedzającym jej stronę podjęcie decyzji, który program WWF aktualnie wesprzeć. Miał ich także kierować do serwisu pomagam.wwf.pl, za pośrednictwem którego w prosty sposób mogliby dokonywać darowizny na wybraną przez siebie inicjatywę fundacji.
Nowy CMS miał także ułatwiać zarządzanie ogromną liczbą materiałów (w tym zdjęć), wspierać tworzenie atrakcyjnych dla odbiorcy treści oraz pozwalać na szybkie i wygodne ich edytowanie.