Marketplace Carrefour.

Pomogliśmy zbudować innowacyjną platformę eCommerce.

Wyzwanie.

Klient postawił przed nami wyzwanie zaprojektowania nowej platformy sprzedażowej Marketplace. Celem projektu było umożliwienie sprzedaży online nie tylko produktów ze sklepów Carrefour, ale też od innych sprzedawców — partnerów sieci. Do tej pory klient posiadał dwa osobne serwisy — jeden dotyczył sklepów stacjonarnych, a drugi był platformą e-commerce. Naszym zadaniem było połączenie tych wszystkich serwisów w jedną spójną platformę.

Rozwiązanie.

Oczywiście w dzisiejszym cyfrowym świecie e-commerce jest priorytetem, ale dla biznesu firmy takiej jak Carrefour równie ważne jest zaprezentowanie w serwisie promocji i ofert ze sklepów stacjonarnych. Musieliśmy znaleźć właściwą wagę pomiędzy tymi dwoma rzeczami, szczególnie jeśli chodzi o nawigację i stronę główną.

Po tym jak udało się nam wyważyć oferty online i offline przeszliśmy do zaprojektowania części e-commerce serwisu. Projektowanie procesu zakupowego było dość trudne ze względu na ograniczenia technologiczne platformy marketplace, a ponieważ projekt wdrażany był z podwykonawcą Carrefour z Francji, dodatkowym wyzwaniem okazała się współpraca z deweloperami komunikującymi się głównie po angielsku podczas prac nad interfejsem w języku polskim.

Rezultaty.

Nowy serwis Carrefour Marketplace, to sytuacja win —  win — win:

  • Carrefour zyskuje możliwość zaprezentowania szerszej oferty w swoim sklepie i generowania nowego przychodu na udostępnianiu swojej cyfrowej platformy sprzedawcom.
  • Sprzedawcy nie muszą tworzyć własnych internetowych sklepów i zyskują dostęp do szerokiej bazy klientów.
  • Klienci mogą kupić wszystko w jednym miejscu.
Klient:
Carrefour
Online:
www.carrefour.pl
Branża:
Retail
Usługi:
Product Strategy & Ideation
UX & Visual Design