Play.pl

Przez prawie 8 lat rozwijaliśmy portal eCommerce dla wiodącego telekomu w Polsce.

Zaczęliśmy pracę z Play w 2006 roku, kiedy firma dopiero powstawała. Zaprojektowaliśmy pierwszą wersję głównego serwisu dla nowego na polskim rynku operatora, kiedy znany był jeszcze pod nazwą P4 lub Project 4. Przez 8 lat (do 2014 roku) byliśmy odpowiedzialni za projektowanie, utrzymanie i rozwój portalu Play.pl, nieustannie pracując nad tym, żeby lepiej sprzedawał i był bardziej użyteczny dla klientów.

Przez lata przygotowaliśmy i wdrożyliśmy kilka większych redesignów serwisu oraz wprowadziliśmy tysiące mniejszych ulepszeń. Razem z teamem Play byliśmy głęboko zaangażowani w ciągłą optymalizację konwersji, projektowanie, prototypowanie, prace koncepcyjne i strategiczne, badania z użytkownikami, oraz webdevelopment.

Dzięki tej pracy portal internetowy operatora stawał się z biegiem czasu coraz bardziej istotnym kanałem akwizycji nowych klientów i obsługi dotychczasowych.

Wiele z naszych rozwiązań interfejsu użytkownika było kopiowanych przez konkurencję, a serwis Play stał się benchmarkiem dla branży w Polsce.

Oprócz prac nad samym portalem zajmowaliśmy się także projektowaniem systemu self-service Play24, aplikacji mobilnych, oraz wielu landing page-y i miniserwisów operatora.

Pewnie niewiele osób pamięta pierwsze odsłony głównego portalu Play z lat 2006-2008 — my tak! :) Dzisiaj wyglądają one śmiesznie, ale tak wyglądał wtedy cały internet. Choć trudno w to uwierzyć telefony miały wtedy rozdzielczość ekranu 180x160 pikseli i przyciski...

Pierwsza wersja serwisu operatora, jeszcze pod nazwą P4, utrzymana była w kolorze zielonym. Kolejne odsłony wzbogaciły się o takie funkcje, jak społeczność, blogi oraz galerie zdjęć użytkowników — to co dzisiaj zastępuje nam Facebook i Instagram. No i nie zapominajmy o strefie rozrywki z dzwonkami, tapetami i aplikacjami na telefony Nokia. :)

Play, który zaczynał od zera w latach 2006-2007, ma obecnie ponad 14 milionów klientów i 1/3 rynku w Polsce. Jesteśmy dumni, że przez 8 lat mogliśmy wspierać Play przy tym niesamowitym wzroście.

  • 8 lat współpracy.
  • 5+ dużych redesingów portalu.
Klient:
Play
Branża:
Telecom
Usługi:
Product Strategy & Ideation
UX & Visual Design
User Research
Front-End Development
Production & Motion